فرمانده سپاه دورود:

لرستان خبر: فرمانده سپاه دورودگفت: 550 نفر از خواهران دورودی امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ واقعی ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور در دورود، اظهارکرد: در پاییز امسال بیش سه هزار دانش آموز دورودی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 

وی افزود: در ادامه اعزام کاروان‌های راهیان نور سوم اسفند ماه امسال نیز تعداد 400 نفر از برادران دورودی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

 

فرمانده سپاه دورود عنوان کرد:550 نفر از خواهران دورودی امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و این کاروان به مدت سه روز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.    

 

حقیان، امام جمعه دورود در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور فرصت مناسبی است که آحاد مختلف مردم با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

 

وی تصریح کرد: اقتدار امنیت و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که از جان خود برای پایداری اسلام و نظام گذشتند و باید روحیه ایثار و شهادت هم‌چنان در جامعه زنده بماند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات