اقدام پسندیده برگزارکنندگان جشنواره هنرهای تجسمی بسیج؛

هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج با عنوان "تجلی حقیقت و زیبایی" صبح امروز کار خود را در استان لرستان آغاز کرد.

به گزارش لرستان خبر ، هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج با عنوان "تجلی حقیقت و زیبایی" صبح امروز کار خود را در استان لرستان آغاز کرد.

 

چند روز اخیر در رسانه های مختلف استان در مورد این جشنواره، آثار رسیده، برنامه‌های مختلف جشنواره و تاثیر فرهنگی آن بر هنر استان در زمینه های مختلف صحبت به میان آمده است.

 

نکته جالب توجه در برگزاری این جشنواره مکان و چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره بود که در استان ما کمتر دیده شده جشنواره‌هایی در این سطح در گلزار شهدا و با غبارروبی گلزار شهدا آغاز گردد.

 

جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج خوشبختانه به دور از خرج هزینه های آنچنانی که متاسفانه این روزها در استان ما در افتتاحیه همایش‌های اغلب بی محتوا به کرات دیده می شود با سادگی و صمیمیت بسیار زیبایی آغاز به کار کرد.

 

در این مراسم که به دور از سخنرانی‌های خسته کننده مسئولان و با برنامه‌های کوتاه برگزار شد شرکت کنندگان مراسم به غبارروبی گلزار شهدا پرداختند که جای تشکر و تقدیر از مسئولان برگزاری دارد.

 

برگزاری این چنین برنامه هایی در این گونه مکان ها می تواند علاوه بر معنوی کردن برنامه‌ها تجدید میثاق و به نوعی قدرشناسی از ستاره‌هایی باشد که با اهدای خون خود در واقع نمونه بارزی از "تجلی حقیقت و زیبایی" بودند و نیاز است جوانان ما بیش از بیش این بزرگان را بشناسند.

 

امیدواریم این اقدام جالب و پسندیده الگویی برای سایر ادارات وارگان‌ها در برگزاری همایش‌های بعدی باشد و برگزارکنندگان این مراسم‌ها این گونه اقدامات را در برنامه‌های خود بگنجانند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات