نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: «شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» با هدف نهایی سرکوب جنبش‌های اسلامی هدایت می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر ، آیت‌الله سید محمد‌نقی شاهرخی‌ با اشاره به ابعاد فعالیت «شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» اظهار داشت: ترویج شیعه از غرب به منزله مقابله با اسلام ناب محمدی است.

 

وی افزود: شیعه لندنی یعنی تحریف تشیع به نحوی که با استکبار مخالفت نکند و روحیه مقاومت در برابر استعمار را بزداید، این فرقه‌ها با هدف نهایی سرکوب جنبش‌های اسلامی هدایت می‌شوند. آنان معتقدند که تشیع ما یک فرهنگ منسوخ و متحجرانه است و در تلاش برای معرفی صورتی جدید از آن هستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به سرمایه‌گذاری استکبار بر روی این دو طیف اشاره و تصریح کرد: دولت‌های استکباری سعی دارند چهره‌ای خشن و تروریست از مسلمانان نشان دهند که فقط به دنبال قتل‌عام ملل غربی هستند، به همین دلیل با اشاره به تکفیری‌ها و نسبت دادن آن‌ها به مسلمانان سعی در تخریب چهره اسلام دارند.

 

آیت‌الله شاهرخی این دو طیف را خطری جدی برای اسلام دانست و بیان کرد: در زمان اوج درگیری و جنگ‌های طاقت‌فرسای مسلمانان با دشمن اسرائیلی و داعشی‌ها، این طیف با چهره روشن‌فکری دم از بی‌تفاوتی به این مصائب می‌زنند و در عوض، تمرکز خود و مریدانش را به قمه‌زنی و فحاشی می‌گذارند.

 

وی به ضرورت آشنایی مسلمانان با «شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» تأکید کرد و ادامه داد: بسیار مهم است که به ویژه نسل جوان با ایدئولوژی و هدف این فرق آشنا شوند، چرا‌که اینان، نخست با تحریف اسلام در تلاش هستند که فرهنگی جدید و بی‌قید و بند ابداع کنند که این دامی برای جوانان است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دوم اینکه از این طریق به تفرقه بین شیعه و سنی دامن می‌زنند و سعی در دور کردن اعتقادات و ارزش‌های اساسی شیعه و سنی را دارند.

 

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر شناسایی و خطرات این دوطیف تأکید دارند، اظهار داشت: باید همواره توجه داشت عقیده و مذهبی که از دل استکبار تبلیغ شود، به طور قطع خیرخواه اسلام نبوده و باطل است.

 

آیت‌الله شاهرخی با اشاره به راهکار مقابله با این دو طیف، گفت: نخستین راهکار عملی برای مقابله با این طیف، اطلاع‌رسانی و روشن‌سازی مقاصد آنان و بررسی علمی فرهنگ غلط آنان و آگاه‌سازی مردم از وجود و اهداف آنان است. دومین راهکار نیز تشکیل شبکه‌های اطلاع‌رسانی شیعه و سنی واقعی به زبان‌های عربی و فارسی به منظور تقریب این دو مذهب و کاهش تفرقه بین آنان است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات