معاون فرهنگی سپاه در لرستان مطرح کرد؛

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: امروز غرب از تمام ابزارهای فرهنگی خود برای بی‌هویتی انقلاب اسلامی و تغییر باور مردم نسبت به‌نظام از عروسک گرفته تا هنرهای تجسمی و ماهواره علیه نظام استفاده می‌کند و در واقع تمام ابزار خود را علیه ما بسیج کرده است.

به گزارش لرستان خبر ، مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج کشور ظهر امروز با حضور سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در سالن اجتماعات جهادکشاورزی لرستان برگزار گردید.

 

 

سردار محمدحسین نجات ظهر گفت: غرب برای اینکه جمهوری اسلامی ایران را بی هویت کند از همه ابزار فرهنگی خود استفاده می‌کند هم اکنون 160 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی دارای فعالیت هستند که 60 درصد مردم ایران نیز از این ماهواره‌ها استفاده می‌کنند.

 

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: هنر یک ابزار جذاب و پرطرفدار است که ابزار بیان اندیشه ها و یک تکنیک است که اندیشه خود را به مخاطب برساند.هنر ارزشی و غیر ارزشی از منظر روشنفکر غرب‌گرا وجود خارجی ندارد و در واقع از دیدگاه این روشنفکران هنر هرچه سکولارتر باشد قوی‌تر است.

 

 

وی ادامه داد: امروز غرب از تمام ابزارهای فرهنگی خود برای بی‌هویتی انقلاب اسلامی و تغییر باور مردم نسبت به‌نظام از عروسک گرفته تا هنرهای تجسمی و ماهواره علیه نظام استفاده می‌کند و در واقع تمام ابزار خود را علیه ما بسیج کرده است.

 

سردار نجات افزود: امروز هالیوود، هاروارد و ماهواره به‌عنوان سه بال هجمه‌های علیه نظام جمهوری اسلامی و اسلام را طراحی و اجرا می‌کنند و در تقابلی که جبهه مهاجم علیه نظام ما آن را مدیریت می‌کند دانشگاه هاروارد به نظریه‌پردازی می‌پردازد و این نظریات در هالیوود در قالب فیلم شکل می‌گیرند و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز این برنامه‌ها را به خورد مردم می‌دهند.

 

وی  عنوان کرد: جبهه فرهنگی مهاجم در مقابل ما به‌صورت جبهه‌ای عمل می‌کند به‌عنوان نمونه در جریان اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) خودشان عده‌ای را کشتند و بعد با طراحی خودشان به چند زبان همین نشریه را منتشر کردند و بعد هم با طراحی خودشان راهپیمایی برگزار کردند و همه این مسائل را در فضای مجازی منتشر کردند و باید پرسید که آیا ما در مقابل جبهه مهاجم توانسته‌ایم چند هالیوود و هاروارد اسلامی ایجاد کنیم.

 

 

معاون فرهنگی سپاه کشور گفت: با اشاره به این‌که امروز هنرمند ما نمی‌تواند نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی بی‌تفاوت بایدوحدت شیعه و سنی، چهره دو روی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تحریم اقتصادی را باید در قالب هنرهای تجسمی مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات