بررسی افکار و اندیشه های گروه های تکفیری(3)؛

جريان‌هاي مقابله با اسلام و هاديان امواج اسلام ستيزي در جوامع غربي را مي توان در گروه هاي مختلفي دسته بندي کرد.

به گزارش لرستان خبر به نقل از  خبرافلاک،جريان‌هاي مقابله با اسلام و هاديان امواج اسلام ستيزي در جوامع غربي را مي توان در گروه هاي مختلفي به شرح زير دسته بندي کرد:گروه هاي صهيونيستي  مسيحيان صهيونيست (جريان هاي پروتستان فعال در آمريکا)  جريان هاي کاتوليک صليبي  جريان هاي قومي ارتدکس متضاد با مسلمانان (همانند جريان هاي تندرو صرب)  گروه هاي نژاد پرست و آشوبگر  جريان هاي سياسي

لائيک هاي مهاجر از کشورهاي اسلامي  ايدئولوژي هاي انحرافي و ضد اسلامي (همانند بهائيت، مارکسيسم)

هدف اسلام هراسي غرب

ارائه چهره خشن و غير واقعي از مسلمانان

کسب بهانه اي براي افزايش فشار بر مسلمانان و جلوگيري از فعاليت گروه هاي مسلمان در کشورهاي اروپايي

محدود کردن حقوق اقليت هاي مسلمان و افزايش کنترل مسلمانان

به دست آورن بهانه لازم براي افزايش فشار عليه گروه هاي جهادي و مقاومت واقعي.

 

اقدامات خشونت باري نظير بمب گذاري ها، قتل ها و جنايت ها که به نام اسلام در اقصي نقاط جهان صورت مي گيرد و موجب نفرت و کينه از مسلمانان مي گردد نيز عوامل توسعه اسلام ستيزي محسوب مي شود و مورد بهره برداري جريان هاي فرصت طلب قرار مي گيرد.

 

 بهره برداري تبليغاتي از جناياتي که در مناطقي همانند افغانستان و عراق توسط گروه هاي انحرافي و مشکوک صورت مي گيرد، اين صحنه هاي آزاردهنده به طور مداوم در رسانه هاي بين المللي به عنوان معرفي اسلام و مسلمانان مطرح مي شود.

 

همچنين اين رسانه ها مي کوشند از مسلمانان چهره هاي خشن ترسيم کنند که به کشتار سايرين دست مي زنند و از ديدن مرگ غير مسلمانان خوشحال مي شوند.

 

تشديد فعاليتهاي نظارتي و امنيتي عليه مسلمانان ،يکي از اقدامات اخير و کاملا غير اخلاقي دولت آمريکا عليه مسلمانان افزايش کنترل و نظارت دوربين هاي جاسوسي دولت بر رفتار و کردار مسلمانان است.

 

قتل مسلمانان نخبه و مبارز

 

از ديگر پيامدها قتل وترور مسلمانان نخبه و فعال است که عليه ظلم و امپرياليسم آمريکا دست به فعاليت و شبکه سازي مي زنند. تخريب وممنوعيت ساخت مساجد ، امروزممنوعيت ساخت مساجد در آمريکا درپرتو گسترش اسلام هراسي افزايش و حتي به يک شعار انتخاباتي مبدل شده است.

 

از ديگر پيامدها و تبعات اسلام هراسي مي توان به قانون منع حجاب ، بي عدالتي ، آشوب و بي نظمي ، سرکوب کردن صداهاي اصلي ، هدرروي اقتصادي ، آسيب زدن به روابط بين الملل و... اشاره کرد.

 

شواهد حاکي از آن است که اسلام ستيزي درغرب با پرونده سازي عليه مسلمانان، اهانت به مقدسات اسلامي، تبليغات منفي گسترده عليه اسلام و مسلمانان وهم چنين اعمال انواع تبعيض‌ها نسبت به آنها صورت مي گيرد.

 

 اين در حالي است که عليرغم اين گونه اقدامات و تبليغات اسلام ستيزانه ، روند گرايش به اسلام در آمريکا و اروپا سير صعودي دارد و سالانه شاهد مسلمان شدن شمار قابل توجهي از غربي ها به دين مبين اسلام هستيم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات