رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: رئیس سازمان حج و زیارت از دستور بسیار مهم مقام معظم رهبری به وی در زمینه ساماندهی عتبات خبر داد.

به گزارش لرستان خبر ،  سعید اوحدی با بیان اینکه دستوری از مقام معظم رهبری داریم که این دستور بسیار برای ما مهم است اظهار داشت: ایشان در این دستور خود فرمودند: «در حوزه تامین نیازهای ضروری و متنوع زائران عتبات اقدام جدی کنید».

 

 

وی با بیان اینکه با توجه به شناخت مقام معظم رهبری از عتبات، این جمله، جمله سنگینی است اضافه کرد: در زمینه نیازهای جدی و متنوع زائران عتبات اولین نکته این است که زائر در حال رنج بردن است و ایشان خبر دارند و دوم اینکه منظور از نیازهای متنوع هم شامل بیمارستان، هتل، سرویس بهداشتی بین راهی و حمل و نقل است.

 

 

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این دستور بیانگر این است که راهبرد استراتژیک ما مسیر عراق است و باید تلاش جدی‌تری کنیم تصریح کرد: در این زمینه با سرمایه‌گذار خارجی تعامل داریم که آنها هم در ساخت هتل بزرگ شلمچه حضور دارند و برخی از این اقدامات شروع شده است.

 

 

اوحدی با بیان اینکه برخی فعالیت‌ها را هم در عراق با توجه به این دستور برنامه‌ریزی کردیم خاطرنشان کرد: ساخت 2 آشپزخانه را در نجف و کاظمین ساخت را شروع می‌کنیم؛ زمین آشپزخانه نجف را مشخص کردیم و امیدواریم ان‌شاءالله در سال 93 یا ابتدای 94 عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات