انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از روابط ادارات و رسانه‌ها؛

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بیشتر تبلیغات مدیران به صورت شخصی شده زیرا دیده می‌شود برخی از مدیران هزاران مشکل در اداره دارند اما در صفحه اول مطبوعات پررنگ می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی گفت: گسترش فضائل اخلاقی، بازداشتن جامعه از رذائل و غیره مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها هستند. بنابراین رسانه‌ها باید ارزش‌های دینی را به مردم معرفی کنند.

 

وی افزود: اگر به مردم فضیلت‌های کلام را بیان کنید مردم نیز به خوبی تبعیت می‌کنند.

 

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: میدان رسانه میدان گسترش فضیلت‌ها است و نباید به میدان تاخت و تازها به همدیگر تبدیل شود زیرا پیامبر اکرم (ص) منادی فضیلت‌ها بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت:‌ دروغ، تهمت، افترا و بدگویی نباید در رسانه‌ها جایی داشته باشد و رسانه‌ها باید سعی کنند با اخلاق اسلامی و براساس موازین اسلامی حرکت کنند.

 

میرعمادی ادامه داد: همه رسانه‌ها باید سعی کنند برای گسترش عدالت، معنویت و خدمت به مردم تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان متذکر شد: امروز جامعه ما نیاز به پیشرفت، عمران و آبادانی دارد که رسانه‌ها می‌توانند در معرفی ظرفیت‌ها تأثیر بسزایی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز هر مدیری پول بیشتری می‌دهد جایگاه بهتری در میان رسانه‌ها دارد، خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌هایی که متوجه رسانه‌های ما است این است که هرکس بتواند پول بیشتری بدهد در رسانه‌ها جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

 

میرعمادی عنوان کرد: رسانه‌ها نباید مشکلات مالی را با رسالت خودشان در این کار عوض کنند، چراکه رسالت خبرنگاری بسیار بالا است.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه برخی از ادارات اعتبار بالایی جهت تبلیغ در رسانه‌ها هزینه می‌کنند، تصریح کرد: بیشتر تبلیغات مدیران به صورت شخصی شده زیرا دیده می‌شود برخی از مدیران هزاران مشکل در اداره دارند اما در صفحه اول مطبوعات پررنگ می‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: متأسفانه تلاش و خدمت به مردم جای خود را به تیترهای درشت در میان مطبوعات داده است بنابراین باید رسانه‌ها بستر را برای پیشرفت جامعه فراهم کنند.

 

میرعمادی خاطرنشان کرد: محوریت فعالیت‌ رسانه‌ها و مطبوعات در سال جاری باید فرهنگ، اقتصاد، پیشرفت و تعالی جامعه باشد.

 

منبع: فارس/ در جمع خبرنگاران93/02/21

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات