در شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس؛

مراسم اختتامیه "شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس" در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد و در این مراسم دو اثر از نویسندگان لرستانی در گروه زندگینامه شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش لرستان خبر، مراسم اختتامیه "شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس" در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد و در این مراسم دو اثر از نویسندگان لرستانی در گروه زندگینامه شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

 

در این دوره که بیش از 2500 اثر به رقابت با یکدیگر پرداختند دو اثر "راهیان خرابات" و "مرواریدهای کِیو" که توسط نویسندگان لرستانی منتشر شده‌اند مورد تقدیر قرار گرفتن و به این نویسندگان لوح تقدیر و جوایزی داده شد.

 

 

کتاب "راهیان خرابات" که روایتی است از زندگی نامه ، خاطره، وصیت نامه، عکس و دست نوشته‌های 31 شهید از گردانهای تخریب استان لرستان، به قلم بنیاد سعادتی منتشر شده است.

 

 

کتاب «راهیان خرابات» در 272 صفحه؛ با شمارگان 3000هزار نسخه با همکاری و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و  انتشارات شاهد به چاپ رسیده است.

 

 

کتاب "مرواریدهای کِیو"؛ یادنامه شهدای دانشجوی لرستان است که در این کتاب معرفی  94 شهید دانشجوی لرستان پرداخته شده و به قلم پروانه قبادی‌کیا به رشته تحریر درآمده است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات