تلاش برای ورود سخنگوی دولت آمریکا در رسانه های ایران؛

خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، برای چندمین بار اقدام به انتشار مصاحبه با سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه امریکا کرد.

به گزارش لرستان خبر ، خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، برای چندمین بار اقدام به انتشار مصاحبه با سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا کرد.

 

 

این گفتگو در شرایطی تنظیم و منتشر شده است که پیش از این نیز این خبرگزاری بابت انتشار گفتگو با سخنگوی بزرگترین دشمن مردم ایران مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 

 

در شرایطی که پروژه انتصاب سخنگوی فارسی زبان از سوی آمریکا بدلیل ضعف فرد مورد انتخاب و همچنین عدم اقبال رسانه های داخلی عملا با شکست مواجه شده و سخنگوی مذکور در محافل رسانه ای به عنوان وزنه رسانه ای قابل توجهی شناخته نمی شود، اصرار چند باره این خبرگزاری برای انتشار گفتگو با این سخنگوی دولت آمریکا جای تعجب و تامل دارد.

 

گفتنی است آلن ایر از ابتدای انتصاب به عنوان سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه امریکا به شدت به دنبال گفتگو با رسانه های داخلی ایران و مطرح شدن به عنوان یک چهره رسانه ای در سطح رسانه های داخل بوده است، که به دلیل عدم اقبال رسانه های داخلی، عملا این پروژه با شکست مواجه شده است، با این وجود اصرار برخی رسانه ها برای ایجاد مسیری جهت تسهیل ورود سخنگوی دولت آمریکا در فضای رسانه های داخلی ایران، مشخص نیست با چه هدفی پیگیری می شود.

 

منبع: رجا

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات