امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز مراسم ششمین جشنواره انتخاب کتاب استان با معرفی کتاب سال در حوزه‌های مختلف با حضور مسئولان استانی و علاقمندان در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز مراسم ششمین جشنواره انتخاب کتاب استان با معرفی کتاب سال در حوزه‌های مختلف با حضور مسئولان استانی و علاقمندان در خرم‌آباد برگزار شد.

 

در این مراسم با وجود اینکه در حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری کتابی به عنوان کتاب سال و یا در خور تقدیر انتخاب نشد، اما در 11 حوزه دیگر کتاب برتر انتخاب و معرفی شد.

 

کتاب " زلال اندیشه" و " پرسشگران جوان" به ترتیب به عنوان کتاب سال و کتاب شایسته تقدیر در حوزه علوم دینی قرآنی و مذهبی انتخاب شدند.

 

کتاب سال در حوزه ادبیات " آغاز سیرن ها" و  مجموعه شعرهای "گلاره" و "دل ترچک" به عنوان کتاب شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 

کتاب "همسان سازی ژن" در حوزه علوم خاص و کاربردی، کتاب " افسانه‌ها و برداشت‌های غرب ایران" در حوزه حوزه اجتماعی و فرهنگی ، کتاب " چهل سال همگام با مطبوعات" در حوزه ورزش و کتاب " علما در روشنای تاریخ" در حوزه تاریخ به عنوان کتاب سال معرفی شدند.
 

علی کورانی فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان در این مراسم اظهار داشت: جامع ترین، کامل‌ترین و علمی‌ترین راهکار برای توسعه لرستان، اجرای برنامه‌هایی به رهبری و مدیریت نخبگان است.

 

وی افزود: بر اساس این راهکار، باسوادترین و بهترین افراد در عرصه های مختلف به بخش تصمیم گیری، برنامه‌ریزی و اجرایی استان ورود پیدا می‌کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان بیان کرد: نخبگان فکری و نخبگان اجرایی باید در کنار یکدیگر باید در راستای توسعه استان و خروج از وضعیت حاضر وارد عمل شوند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در این دولت شرایط برای فعالیت نخبگان فراهم شده، در استان لرستان نیز برنامه های اجرایی امسال با کمک نخبگان انجام شده است.


 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات