فردا/

لرستان خبر: یادواره یک هزار و 500 شهید شهرستان بروجرد روز دوشنبه 11 اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ناحیه مقاومت بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، یادواره یک هزار و 500 شهید شهرستان بروجرد روز دوشنبه 11 اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ناحیه مقاومت بروجرد برگزار می‌شود.

 

محمد پاپی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در نشست برنامه‌ریزی برای این یادواره اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج می‌کند.

 

وی با اشاره به جان‌نثاری شهدا درراه دفاع ارزش‌های دینی و انقلاب، افزود: یادواره شهدا، تجدید پیمان با شهدایی است که جان خود را برای نظام و انقلاب نثار کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: آرامش حاکم بر کشور و امنیت موجود مرهون خون شهدا است، بنابراین برگزاری یادواره فرصتی برای معرفی و پاسداشت سلحشوری شهدا در دوران دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، تصریح کرد: دشمن همواره چه در جنگ تحمیلی و چه حالا با تهاجم فرهنگی و تحریمی که بر ما تحمیل کرده است، هرگز دلسوز ما نبوده و از طریق ماهواره به دنبال بی‌هویت کردن جوانان در دین و مذهب است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات