در بخش کاریکاتور؛

آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی، مقام دوم بخش کاریکاتور جشنواره «مرگ بر آمریکا» را از آن خود کرد.

به گزارش لرستان خبر، آرش فروغی، هنرمند کاریکاتوریست به‌نام لرستانی در جشنواره «مرگ بر آمریکا» مقام دوم بخش کاریکاتور را از آن خود کرد.

 

بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» شنبه، نهم اسفند در تالار خلیج‌ فارس باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

در بخش کاریکاتور این جشنواره علیرضا پاکدل نفر اول، آرش فروغی‌ نفر دوم، جولیان پناپای از رومانی نفر سوم و همچنین، در این بخش شاهین کلانتری، علی‌رضا ذاکری، محمد نظری، محمدحسین اکبری، محمدعلی خلجی، سیلوانوملو از برزیل، منصور مقدم کوهی، کارلوس دیوید فیونتس از کوبا، گالین برن بایان بایوف از قزاقستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

لازم به ذکر است آرش فروغی متولد 1367 از شهرستان خرم آباد است که از سال 1383 وارد رشته کاریکاتور شده و به صورت تخصصی در همین سال توانست در یکی از جشنواره های ملی جایزه اول این رشته را کسب نماید و هم اکنون به مدت 8 سال است که به صورت تخصصی این رشته را ادامه داده است و در این مدت توانسته جوایز زیادی هم در زمینه کاریکاتور و هم در زمینه تصویر سازی کسب نماید.

 

جایزه اول جشنواره بین المللی فجر، جایزه دوم جشنواره روسیه، چهار دوره برگزیده اول جوانان جهان، چند دوره جایزه اول مسابقات ملی از جوایزی است که آرش فروغی تا به حال کسب کرده است.

 

انتهای پیام/

 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات