با عنوان «جنگی که بود جنگی که هست»؛

همایش افسران جنگ نرم با عنوان «جنگی که بود جنگی که هست» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد ظهر امروز در دانشگاه آزاد خرم آباد با حضور حاج حسین یکتا برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر ، همایش افسران جنگ نرم با عنوان «جنگی که بود جنگی که هست» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد ظهر امروز  در دانشگاه آزاد خرم آباد با حضور حاج حسین یکتا برگزار شد.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان در این همایش گفت: حفظ اسلام اصلی ترین پیام فاطمیه، عاشورا، محراب خونین امام علی (ع)، جگر خونین امام حسن(ع)، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه امروز شیعیان امام علی (ع) خار در چشم و استخوان در گلو برای حفظ اسلام جانفشانی می کنند، افزود: اصلی ترین وظیفه ما برای حفظ اسلام تبعیت از سیره فاطمی علوی و حسینی است.

 

 

 

وی گفت: مومن کسی است که همواره در راه اسلام در حال جهاد است و البته این جنگ گاهی سخت افزاری و گاهی نرم افزاری است.

 

 

 

قدرتی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ نرم و نقش دانشجویان به عنوان افسران جوان این جنگ تصریح کرد: امروز باید جایگاه خود را در این جنگ بشناسیم و بدانیم که آیا تنها می توانیم حالت تدافعی داشته باشیم و یا اینکه می توانیم حالت تهاجی نیز داشته باشیم.

 

 

 

 

مسئول بسیج دانشجویی لرستان در این نشست گفت: از منظر رهبر انقلاب فرهنگ به منزله هوایی است که ما تنفس می کنیم و با این حال اگر این فضا آلوده باشد روح ما را هم آلوده می کند.

 

 

 

برامکی افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال قتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است از مسئولان انتظار داریم که در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاومتی گزارش بدهند.

 

 

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: امروز ما به شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخار می کنیم و با افتخار زیر تابوت شهدای گمنام می رویم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات