فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بسیج همواره در عرصه های دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمن پیشتاز بوده است، بنابراین برای داشتن جامعه ای سالم باید از ظرفیت های مجمع عمومی بسیج استفاده شود.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز محمدشریف‌ نوریان در نشست مجمع عمومی بسیج در پلدختر اظهار داشت: با توجه به تهدیدات نرم و فعالیت بسیار دشمن در این حوزه، باید این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

 

وی با ضمن تأکید بر نقش مهم بسیج در خنثی کردن توطئه های دشمنان، افزود: مجمع عمومی بسیج با هدف رفع تهدیدات و مسائل جامعه تشکیل شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل ناهنجاری های جامعه اشاره و عنوان کرد: مجمع عمومی بسیج با هدف استفاده از این ظرفیت در هشت کارگروه از جمله اجتماعی، فرهنگی، سلامت، علمی و اقتصادی شکل گرفته است.

 

وی تصریح کرد: این هشت کارگروه در راستای تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها و با محوریت فعالیت های تحقیقاتی، علمی و شناخت ناهنجاری‌ها تلاش می کند.

 

نوریان به اعتیاد به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی اشاره و بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده اعتیاد در جامعه باید در راستای پیشگیری و مبارزه همه جانبه با آن، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بهینه انجام شود.

 

وی با اشاره به وظیفه مجمع عمومی بسیج در کنترل ناهنجاری ها، خاطر‌نشان کرد: مهمترین رسالت این مجمع و کارگروه های تخصصی آن، تلاش برای تولید فکر، ایده و ارائه راهکار برای برطرف نمودن ناهنجاری‌ها در جامعه است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بسیج همواره در عرصه های دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمن پیشتاز بوده است، بنابراین برای داشتن جامعه ای سالم باید از ظرفیت های مجمع عمومی بسیج استفاده شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات