معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

لرستان خبر: معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: موفقیت در فعالیت فرهنگی باید همراه با هم‌فکری و همکاری باشد در صورتی کارهای فرهنگی ما بیشتر فرد‌گرا است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد عصر امروز در جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان لرستانی در خرم‌آباد، اظهار داشت: اثربخشی و ثمردهی فعالیت‌های فرهنگی باید اخلاص و توحید الهی وجود داشته باشد و دغدغه فرهنگ باید از درون بجوشد.

 

وی به برکت فرهنگی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: اشاعه فرهنگی توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با عنایت خداوند اتفاق افتاده است، همان‌طور که دیده می شود جوانان غربی تحت تأثیر نامه مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند.

 

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرهنگی‌ترین فرد در کشور دغدغه دارند که در راستای رفع مشکل فرهنگی در کشور تلاش شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید همراه با علم باشد، تصریح کرد: در صورتی تلاش در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه نمود پیدا می‌کند که کلام و جملات ما درخشان و خوب جلوه کند.

 

روستا‌آزاد با اشاره به مشکلات و آسیب‌های کار فرهنگی، بیان کرد: موفقیت در فعالیت فرهنگی باید همراه با هم‌فکری و همکاری باشد در صورتی کارهای فرهنگی ما بیشتر فرد‌گرا است.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با این که تنها راه رفع مشکلات فرهنگی ایجاد جبهه فرهنگی واحد است، خاطر‌نشان کرد: تا زمانی که هم‌افزایی و هم‌نوایی در امر فرهنگی ایجاد نشود مشکلات هم‌چنان باقی می‌ماند.

 

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تأکید بر این‌که اسلام فرهنگی‌ترین دین است، گفت: در اسلام وارد شده که نجات یک نفر از مشکلات و معضلات، به مثابه نجات بشریت است.

 

وی افزود: با وجود هزینه‌های قابل توجه و تلاش‌هایی که در زمینه فرهنگ انجام شده است اما باز هم نخستین مسئله کشور، مسئله فرهنگ است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات