توسط نویسنده لرستانی صورت گرفت؛

«میرزاعلی سلیمانی بروجردی» نویسنده بروجردی ، چهار جلد از کتاب خود از جمله کتاب شهادت مادرم فاطمه(س) را به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهداء نمود.

به گزارش لرستان خبر، «میرزاعلی سلیمانی بروجردی» نویسنده بروجردی ، چهار جلد از 29 کتاب منتشر شده خود را به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهداء نمود. 

 

 

«میرزاعلی سلیمانی بروجردی» نویسنده بروجردی ،  چهار جلد از کتاب خود را با عنوان : (شهادت مادرم فاطمه(س) در قرآن یا تفسیرى عرفانى بر سوره عادیات)- (تلخیص تحقیقى جامع پیرامون سه طفل شهید سیدالشهدا7 در کربلا ) – ( خطبه غدیریه امیرالمومنین (ع) ) – (امیر المؤمنین لیلة القدر است یا تفسیر و تأویلى عرفانى بر سوره قدر ) به مرکز اسناد و مفاخر بروجرد اهداء نمود.

 

 

 

«میرزاعلی سلیمانی بروجردی» متولد 1359 بروجرد است که دوره درس خارج فقه و اصول (دکترا) را گذرانده و در رشته رجال ، تفسیر ، فلسفه ، تراجم فعالیت می کند و تا کنون توانسته است بیش از 60 مقاله در حوزه علوم دینی و اعتقادی در مجلات مختلف به چاپ برساند .

 

 

وی همچنین بیش از 40 جلد کتاب نوشته که 29 جلد آن تا کنون به چاپ رسیده است .

سایر کتابهای این نویسنده و محقق بروجردی از جمله کتب های چاپ شده ایشان : راه تزکیه نفس - مقدمه بر کتاب «شخصیت از دیدگاه اسلام» - مقدمه بر کتاب «فرزانگان میلاجرد» - الشهاب الثاقب در اسماء و القاب امام غائب(عج) - ازدواج - الصداقه در اثبات جزئیت شهادت بر ولایت در اذان و اقامه- چهل پرسش چهل پاسخ - اثبات مشروعیت جماعت در نماز عید غدیر - سرآمد زوجهاى جهان على و فاطمه «سلام‌الله علیهما»، - سنت جماعت در نماز عید غدیر.  - عرفاء و علماى ایران در شهرهاى لرستان - علما و عرفاى ایران در شهرهاى آذربایجان - گذری بر زیارت کریمه عاشورا  را میتوان نام برد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات