فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار بروجرد گفت: با توجه به این‌که بسیاری از فرهیختگان و بزرگان در کشور گمنام هستند، بنابراین باید تلاش شود تا زمینه معرفی آن‌ها به جامعه فراهم شود.

به گزارش لرستان خبر، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری آیین تجلیل از شخصیت آیت‌الله مولانا که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این‌که بسیاری از فرهیختگان و بزرگان در کشور گمنام هستند، بنابراین باید تلاش شود تا زمینه معرفی آن‌ها به جامعه فراهم شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از آیت‌الله مولانا بروجردی در 15 اسفندماه، افزود: امیدواریم برگزاری این آیین تکریم در راستای تجلیل و بزرگداشت چهره‌های فرهیخته در قید حیات کشور به عنوان الگویی شایسته در نظر گرفته شود.

 

فرماندار بروجرد ضمن تأکید بر اینکه بزرگداشت بزرگان آثار و برکات زیادی را به دنبال دارد، عنوان کرد: مسئولان فرهنگی بروجرد باید تلاش کنند تا این بزرگداشت‌ها تداوم داشته باشد و زمینه‌ای باشد برای این‌که جوانان و نوجوانان با بزرگان و آثار آن‌ها آشنا شوند.

 

وی تصریح کرد: در آیین گرامیداشت آیت الله مولانا بروجردی، مسئولان، محققان، نویسندگان و اصحاب فرهنگ و قلم بروجرد به شایستگی از این شخصیت بزرگ تجلیل و تکریم نمودند.

 

در این مراسم 30 نفر از دست‌اندکاران آیین بزرگداشت آیت‌الله مولانا بروجرد مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات