مدیر‌کل بازرسی اوقاف کشور:

لرستان خبر: مدیر‌کل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف‌و‌امورخیریه کشور گفت: امسال استان لرستان با اجرای طرح آرامش بهاری در 46 بقعه متبرکه توانسته جزء استان‌های موفق در این طرح قرار گیرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام شوذب شیری عصر امروز در بازدید از بقاع متبرکه و اماکن مجری طرح آرامش بهاری در خرمآباد اظهار داشت: در چند سال گذشته و امسال طرح آرامش بهاری در کنار بقاع امامزادهها، میادین بزرگ شهرها، مسجدها و اماکن مذهبی برگزار می‏‌شود.

 

وی افزود: در طرح آرامش بهاری برنامه‌هایی نظیر تلاوت قرآن و دعا به ویژه برای آشنایی کودکان با قرآن، پاسخ به سئوالات شرعی مردم و زائران و نقاشی برای کودکان اجرا می‌شود.

 

مدیر‌کل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف‌و‌امورخیریه کشور عنوان کرد: در سفر خود به استان لرستان سعی داشتیم از اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان‌های استان بازدید کنیم.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم تقدیر از مدیر کل اوقاف استان لرستان، بیان کرد: امسال استان لرستان با اجرای طرح آرامش بهاری در 46 بقعه متبرکه توانسته جزء استان‌های موفق در این طرح قرار گیرد.

 

شیری تصریح کرد: اوقاف استان لرستان در زمینه اجرای طرح آرامش بهاری هر ساله حائز موفقیت‌های خوبی بوده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: هر ساله اداره اوقاف با تلاش ایجاد تنوع طرح ها و برنامه‌ها سعی دارد تا اهداف و آثار اهل بیت (ع) را در قالب طرح‌هایی مانند آرامش بهاری به مردم به‌ویژه جوانان معرفی کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات