در جلسه هماهنگی برگزاری اعتکاف مطرح شد؛

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: مراسم معنوی اعتکاف طی روزهای 12 تا 14 اردیبهشت مصادف با ایام‌البیض ماه رجب با حضور دانشجویان در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه لرستان با مشخص شدن زمان ثبت نام این مراسم معنوی برگزار گردید.

 

 

در ابتدای این مراسم در مورد شعار سال، علل نامگذاری و راه‌های تحقق آن توسط مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بحث‌هایی صورت گرفت.

 

 

در ادامه حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته در لوزان گفت: بیانیه هسته‌ای که در پایان مذاکرات قرائت شد نه محل عزا است که بگوییم همه چیز را از دست داده‌ایم و نه محل جشن و شادی است که بگوییم همه مشکلات ما به‌واسطه آن رفع خواهند شد.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف طی روزهای 12 تا 14 اردیبهشت مصادف با ایام‌البیض ماه رجب با حضور دانشجویان برگزار می‌شود که در دانشگاه لرستان این مراسم معنوی با حضور 200 نفر از دانشجویان در مسجد حضرت فاطمه(س) این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در مورد مراسم اعتکاف اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف طی روزهای 12 تا 14 اردیبهشت مصادف با ایام‌البیض ماه رجب با حضور دانشجویان برگزار می‌شود که در دانشگاه لرستان این مراسم معنوی با حضور 200 نفر از دانشجویان در مسجد حضرت فاطمه(س) این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات