مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران و دختران شهدا در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، یدالله دلارام عصر امروز در کارگروه تخصصی روز زن که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر توسط بنیاد حفظ آثار در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: دعوت از مادران شهدا به‌عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت در برنامه‌های زنده صدا و سیما، برگزاری مسابقه انشاء نویسی بین دانش‌آموزان استان از جمله این برنامه‌ها است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران و دختران شهدا در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود.

 

وی معرفی مادران و همسران شهدا به‌عنوان الگو و اسوه صبر و مقاومت را هدف اجرای این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: پیاده‌روی بانوان به همراه دعوت ویژه از مادران، همسران و دختران شهدا از مسیر کیو به طرف تپه شهدا گمنام به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

 

دلارام بیان کرد: در برنامه‌هایی که در سطح کشور توسط مشارکت امور زنان در دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، از مادران و همسران شهدا به‌عنوان اسوه‌های صبرر و مقاومت یاد می‌کند.

 

وی با اشاره به نقش ارزنده زنان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر‌نشان کرد: با توجه به این‌که زنان در ان دوران نقش پشتیبانی و حضور در چند جبهه را انجام می‌دادند، بنابراین باید نقش آن‌ها را به عنوان الگو به نسل جوان بشناسانیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات