رئیس ارشاد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: انجمن خوشنویسان بروجرد با داشتن قدمتی 40 ساله و اساتید ممتاز در این رشته، قابلیت تبدیل شدن به قطب خوشنویسی غرب کشور را دارد.

به گزارش لرستان خبر، نادر ارجمندی صبح امروز در آیین تجلیل از اساتید فوق ممتاز خوشنویسی بروجرد اظهار داشت: انجمن خوشنویسان بروجرد در غرب کشور نمونه است.

 

وی افزود: هر‌ساله با برگزاری آزمون سراسری خوشنویسی در کشور، هنرمندان بروجرد در این آزمون شرکت کرده و حائز عناوین برتر این مسابقات می‌شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ضمن تأکید بر این‌که شهرستان بروجرد قابلیت تبدیل به قطب هنر خوشنویسی در غرب کشور را دارد، عنوان کرد: انجمن خوشنویسان بروجرد قدمتی 40 ساله دارد و هنرمندان توانمند این رشته، در ایجاد هنر ایرانی و اسلامی در لرستان و کشور سهم به‌سزایی دارند.

 

وی تصریح کرد: شهرستان بروجرد دارای بیش از 60 هنرمند ممتاز و 14 هنرمند فوق ممتاز در رشته خوشنویسی است.

 

ارجمندی با اشاره به اساتید خوشنویسی بروجرد، بیان کرد: مسعود سعادت، استاد خوشنویسی انجمن خوشنویسان بروجرد و عضو انجمن خوشنویسان ایران توانستند درجه فوق ممتاز این رشته را کسب کنند.

 

وی از استاد سعادت به عنوان یکی از اساتید برتر خوشنویسی در ایران نام برد و خاطر‌نشان کرد: 20 نسخه از آلبوم 'رسول عشق' ایشان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد موجود بوده و نمایشگاه‌های زیادی توسط این هنرمند برپا شده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات