مسئول امور بانوان فرمانداری پلدختر:

لرستان خبر: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان پلدختر گفت: با همکاری مسئولان و کمیته بانوان بزرگداشت مقام مادر و روز زن، برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری جشن میلاد کوثر در نظر گرفته شده است.

به گزارش لرستان خبر، مریم نظری صبح امروز در جلسه کمیته امور بانوان شهرستان پلدختر اظهار داشت: باید در هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر، تحکیم مبانی اعتقادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی افزود: با همکاری مسئولان و کمیته بانوان بزرگداشت مقام مادر و روز زن، برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری جشن میلاد کوثر در نظر گرفته شده است.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری پلدختر عنوان کرد: در این هفته برنامه‌هایی نظیر تجلیل از زنان نمونه، دیدار با مادران و همسران شهید، جانباز و ایثارگر، دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و تجلیل از دانشجویان زن نمونه برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تقدیر از کارمندان نمونه زن، معرفی زنان سرپرست خانوار، برپایی چادر سلامت ، ویزیت رایگان، مشارکت در پاکیزه نگه داشتن جنگل‌ها و مراتع، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری زیارت عاشورا، نشست های مختلف با موضوع زن از دیگ برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته زن در این شهرستان است.

 

نظری بیان کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته زن و جلب مشارکت و حضور مردم و قشر جوان در برنامه‌های هفته زن، اقدامات و تعامل لازم به منظور بهره‌برداری از ظرفیت و امکانات سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان  انجام می‌شود.

 

وی با بیان عناوین در نظرگرفته شده برای روزهای این هفته، خاطر‌نشان کرد: سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان روز نخست از هفته زن، زن، کرامت انسانی و حقوق شهروندی عنوان روز دوم و زن، سرمایه اجتماعی، مدیریت و مشارکت، عنوان روز سوم از این هفته در نظر گرفته شده است.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری پلدختر گفت: روز چهارم هفته زن با نام زن، اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی، روز پنجم زن، سلامت، شادابی و امید، روز ششم زن، خانواده سالم و جامعه سالم و روز هفتم به عنوان زن، تحقق عدالت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است.





 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات