در لحظات آخر؛

به مناسبت میلاد دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) قرار بود امشب با حضور الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان جشن روز زن در دانشگاه لرستان برگزار شود که به خاطر شرایط جوی پرواز تهران-خرم آباد لغود شد و به همین علت حضور خانم چرخنده در دانشگاه لرستان منتفی شد.

به گزارش لرستان خبر، به مناسبت میلاد دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) قرار بود امشب  با حضور الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان جشن روز زن در دانشگاه لرستان برگزار شود که به خاطر شرایط جوی پرواز تهران-خرم آباد لغود شد و به همین علت حضور خانم چرخنده در دانشگاه لرستان منتفی شد.

 

بعد از لغو این پرواز  دانشگاه لرستان تلاش کرد خانم چرخنده با پرواز تهران-کرمانشاه و سپس سفر زمینی از کرمانشاه-خرم آباد به این برنامه برسد که در ساعات آخر این پرواز نیز کنسل شد.

 

قرار بود در این مراسم 2 نفر از خواهران دانشگاه لرستان توسط الهام چرخنده چادری شوند و این بازیگر به سخنرانی بپردازد.

 

در این مراسم خانم  اسماعیلی عضو هیات علمی دانشگاه لرستان در خصوص نقش زن در تمدن سازی اسلامی به ایراد سخنرانی می پردازد و علاوه بر اجرای مولودی خوانی و برگزاری مسابقه 20 قواره چادر زنانه به دانشجویان شرکت کننده اهداء می شود.

 این مراسم ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان برگزار می شود.

 

به گزارش لرستان خبر، خانم الهام چرخنده بازیگر انقلابی کشور  با سفر به استان های مختلف و به ویژه دانشگاه ها تاکنون بیش از 4 هزار دختر را چادری کرده و جنبشی در این زمینه راه اندازی کرده که با حملات و اهانت های رسانه های ضد انقلاب و معاند داخلی همراه بوده است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات