فرماندار دورود:

لرستان خبر: فرماندار دورود گفت: پروژه احداث مصلی یکی از مطالبات مردم دورود است که امیدواریم این پروژه با استفاده از اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی تا پیش از ماه رمضان آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی عصر امروز در نشست با مدیران واحدهای سنگبری شهرستان دورود اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و جلساتی که در این راستا برگزار شده است، در روزهای آینده پروژه احداث مصلی دورود فعال می‌شود.

 

وی افزود: پروژه احداث مصلی یکی از مطالبات مردم دورود است که امیدواریم این پروژه با استفاده از اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی تا پیش از ماه رمضان آماده بهره‌برداری شود.

 

فرماندار دوورد عنوان کرد: با توجه به جمعیت نمازگزاران و پاسخگو نبودن محل برگزازی نماز جمعه نسبت به نیازهای موجود و نیز با توجه به این‌که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی محل مناسبی در سطح شهر دورود برای اجرای برنامه و تجمع مردم وجود ندارد، تکمیل پروژه مصلی این شهرستان امری ضروری است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به نیمه کاره بودن مصلای نماز جمعه دورود، بهره‌برداری از مصلی می‌تواند نیازهای موجود را در شهرستان برطرف کند.

 

نعمتی ضمن تأکید بر مشارکت و پیشگام بودن واحدهای سنگبری دورود در فعالیت‌های خیر و خداپسندانه، بیان کرد: در راستای تکمیل پروژه مصلی امیدواریم واحدهای صنعتی سنگبری دورود در جهت تأمین بخشی از سنگ موردنیاز پروژه همکاری کنند.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رضا حقیان، امام جمعه دورود در این دیدار اظهار داشت: با وجود استقبال گسترده مردم در نماز جمعه و افزایش تعداد نمازگزاران، محل برگزاری نمازجمعه دورود ظرفیت این تعداد از نمازگران را ندارد.

 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیاز به تکمیل سریع تر مصلی احساس شده و تکمیل پروژه امری ضروری است.

 

امام جمعه دورود بیان کرد: این پروژه باید سال‌های گذشته به بهره‌برداری می‌رسید و عملیات اجرای آن پس از یک سال وقفه توسط وزارت راه و شهرسازی فعال شده است.

 

وی با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار به این پروژه، تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات دولتی از کمک‌های مردمی نیز در این پروژه استفاده شده است که اگر روند پروژه متوقف بماند، هزینه‌هایی که در گذشته برای مصلی هزینه شده است، از بین می‌رود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات