روزنامه‌نگار آمریکایی:

روزنامه نگار و فعال سیاسی آمریکایی در مشهد گفت: صنعت سینمای هالیوود مهمترین ابزار فعالیت‌های ضداجتماعی است.

به گزارش لرستان خبر، مایکل جونز شامگاه پنج شنبه در سلسله جلسات بزم اندیشه موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: همان گونه که داعش سر مخالفان خود را قطع می‌کند اسرائیل به وسیله هرزه‌نمایی و فیلم‌های مستهجن هالیوودی نیز سعی در قطع کردن سر مخاطبان دارد.

 

وی درباره تصویب قانون ساخت فیلم توسط کلیسای کاتولیک آمریکا گفت: در قرن بیستم مردم آمریکا تمایل چندانی به سینما نداشتند و هالیوود برای رفع این موضوع مسائل جنسی را در فیلم‌ها وارد کرد که با مخالفت روحانیون کاتولیک مواجه شد و این سرآغازی برای تصویب قانون ساخت فیلم و منع ورود این چنین مسائلی به سینمای آمریکا شد.

 

این سردبیر و نویسنده آمریکایی در زمینه کنترل کلیسای کاتولیک بر فیلم‌های تولیدی در آمریکا افزود: به دلیل کنترل سینماهای فیلادلفیا توسط کلیسای کاتولیک کمپانی فیلم برادران وارنر هر هفته 175 دلار متحمل ضرر می‌شدند و ممنوع کردن حضور مردم در سینماها شروع یک نبرد فرهنگی میان مسیحیان و یهودیان شد.

 

جونز ادامه داد: اعلام ممنوعیت حضور مردم در سینماها پیروزی بزرگی را برای کلیسای کاتولیک در این نبرد فرهنگی به ارمغان آورد.

 

این نویسنده آمریکایی سران فعلی شرکت سینمایی هالیوود را افرادی شیاد دانست و تاکید کرد: بسیاری از بازیگران و کارگردانان هالیوودی اشخاص شیادی هستند که جز به کسب درآمد بیشتر فکر نمی‌کنند و دارای انحرافات اخلاقی متعددی هستند و ارتکاب گناه در میان آنان طرفداران زیادی دارد و باید توجه داشت که 95 درصد آنان یهودیانی هستند که ریشه در اروپا دارند.

 

وی ضمن ذکر نقل قول از «هنری فورد» بیان کرد: فورد فیلم‌های هالیوودی تولیدی را سرآغاز یک انقلاب در آمریکا می دانست و سینمای هالیوود را به عنوان محل تمرینی برای وقوع این انقلاب ذکر کرد و این انقلاب بر اساس پیش بینی های فورد در سال 1965 و 31 سال پس از تصویب قانون ساخت فیلم در آمریکا به وقوع پیوست.

 

جونز صنعت سینمای هالیوود را محلی برای تمرین فعالیت‌های ضد اجتماعی دانست و اظهار کرد: سینمای هالیوود در خدمت فعالیت‌های ضد اجتماعی است و آموزش بصری را برای تشویش اذهان عمومی و حتی افراد با ضریب هوشی پایین به دنبال دارد.

 

این نویسنده آمریکایی خاطرنشان کرد: برهنگی در فیلم‌های هالیوودی برای نخستین بار همراه با قضیه هولوکاست مطرح شد و یهودیان از این موضوع سواستفاده‌های زیادی کردند و اگر کلیسا این حرکت را محکوم می کرد پیروزی بعدی در نبرد فرهنگی باز هم از آن کلیسا بود.

 

وی هره‌زنمایی آثار سینمایی هالیوودی را سلاحی قدرتمند در جنگ روانی دانست و گفت: هرزه‌نمایی در آثار سینمایی هالیوودی سلاحی قدرتمند در جنگ روانی است و به ابزاری برای سرنگونی حکومت کمونیستی پرتغال و حمله آمریکا به پاناما تبدیل شد.

 

جونز پیرامون پخش فیلم‌های مستهجن از تلویزیون‌های غزه توسط اسرائیل تصریح کرد: در سال 2002 میلادی اسرائیل به هنگام اشغال رام‌الله کنترل شبکه‌های تلویزیونی این محل را به دست گرفت و با پخش فیلم‌های مستهجن سعی در وقوع یک جنگ روانی در این منطقه داشت.

 

این نویسنده آمریکایی گفت: هرزه‌نمایی و آزادگی‌هایی از این قبیل در واقع نوعی بردگی است و شکست کلیسای کاتولیک در نبرد فرهنگی با یهودیان سبب شد تا سیاست خارجه آمریکا به دست یهودیان بیفتد و با حمله به عراق در سال 2003 نبرد یهود علیه اسلام آغاز شد. منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات