باحضور خانواده های شهدای هسته ای؛

سومین یادواره شهدای هسته ای کشور با عنوان «شهدای هسته‌ای، مذاکرات هسته‌ای» 8 و 9 اردیبهشت با حضور خانواده معظم این شهدا و با سخنرانی سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس و حجت الاسلام روانبخش عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، سومین یادواره شهدای هسته ای کشور با عنوان «شهدای هسته‌ای، مذاکرات هسته‌ای» 8 و 9 اردیبهشت با حضور خانواده معظم این شهدا و با سخنرانی سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس و حجت الاسلام روانبخش عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

 

 در این مراسم  پدر شهید احمدی روشن و پدر شهید قشقایی دعوت به عمل آمده است.

 

در شب اول این یادواره، خانواده معظم شهدای هسته ای و نماینده ولی فقیه در استان و در شب دوم این یادواره که با محوریت بررسی مذاکرات هسته ای و تبیین عملکرد دستگاه دیپلماسی از ژنو تا لوزان برگزار خواهد شد، حجت الاسلام روانبخش عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) و نماینده مردم بروجرد در مجلس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

 همزمان با برگزاری این یادواره ۲۰۰۰ نسخه نشریه صراط وابسته به جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با موضوع انرژی هسته ای و مذاکرات در سطح دانشگاه و شهر خرم آباد توزیع می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات