مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان گفت: براساس توافقات قبلی بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس مرکز و استانداری لرستان مقرر شد اعتبارات احداث این باغ موزه از محل بودجه‌های استانی تأمین شود.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ یدالله دلآرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این‌که وجود باغ موزه دفاع مقدس در لرستان ضروری است باید در راستای تخصیص بودجه آن تلاش شود.

 

وی افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده و به دنبال بازدید از باغ موزه دفاع مقدس توسط کارشناسان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در راستای ادامه روند احداث این پروژه دو میلیارد تومان اختصاص یافت.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: براساس توافقات قبلی بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مرکز و استانداری لرستان مقرر شد اعتبارات احداث این باغ موزه از محل بودجه‌های استانی تأمین شود.

 

وی تصریح کرد: اعتبارات مختصری از محل بودجه استانداری به این پروژه تخصیص یافته است که در راستای تکمیل این پروژه پیگیری‌ها در جهت دریافت اعتبارات استانی را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.

 

دل‌آرام با اشاره به این‌که امیدواریم استانداری برای تکمیل این پروژه اعتبارات لازم را کمک کند، بیان کرد: در راستای تکمیل و اتمام باغ موزه دفاع مقدس لرستان برآورد شده که 20 میلیارد تومان نیاز است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات