امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بروجرد با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در این آئین تجلیل اظهار داشت: شهرستان بروجرد هم‌اکنون از سه هزار و 500 معلم در مقاطع مختلف بهره‌مند می‌شود که از این تعداد 151 معلم نمونه در شهرستان معرفی شده‌اند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر توانمند، افزود: یک مدیر با بصیرت و هوشمندی خود می‌تواند بهره‌وری مجوعه تحت نظارت خود را افزایش دهد و در این جهت کارآمد باشد.
 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد عنوان کرد: تصمیم‌گیری، ساماندهی، منطق در سازماندهی ، مدیریت برنامه‌ریزی و قاطعیت در تصمیم‌گیری از جمله مؤلفه‌های مهم مدیریتی است که در آموزش و پرورش وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: در راستای رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌توان از حضور مدیران برجسته و کارشناسان بهره جست.

 

ابوالفتحی با اشاره به برنامه‌های این اداره، بیان کرد: برگزاری یادواره 68 شهید دانش‌آموز حمله موشکی، برگزاری بیست و هشتمین همایش حجاب و عفاف در آموزشگاه‌های این شهرستان، رشد 30 درصدی مسابقات فرهنگی هنری و نیز کسب رتبه‌های قرآنی برتر در حوزه معاونت پرورشی از جمله فعالیت‌های آموزش و پرورش بروجرد بوده است.
 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در آئین تجلیل از مقام معلم، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خود را معلم جامعه معرفی کرده و خداوند در آیات قرآن کریم نخستین پایههای دین اسلام را بر تعلیم و تربیت و زدودن جهل بنا نهاده است.

 

وی افزود: هنر معلمی از آن خداوند است و معلمی در نگاه قرآن کریم جایگاهی بلندمرتبه است و همه انبیاء به عنوان معلم بشر معرفی شده‌اند.

 

امام جمعه بروجرد ضمن تأکید بر این‌که معلمی ذوق، هنر و توانمندی است، بیان کرد: در صورت شغل دانستن معلمی، باید گفت که این شغل شریف، ارزشمندی خود را از علم و دانش دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات