فعالیت های زرد در شبکه‌های مجازی، رفتارهای ناهنجارانه و موارد بسیار از این هنرمندان باعث ایجاد یک سردرگمی بین بیساری از افراد جامعه شده است.

فاصله بسیار فراوان زندگی خصوصی برخی هنرمندان از سبک زندگی خانواده ایرانی و عدم توجه آنها به هنجارهای مورد پذیرش و احترام جامعه از جمله آسیب هایی است که متاسفانه باید گفت که همراه قاطبه جامعه هنری ما می باشد این موضوع زمانی خطرناک تر می شود که این هنرمندان با استفاده از رسانه ای چون صدا و سیما نیز به محبوبیت و شهرت فراوان دست یافته باشند.

فعالیت های زرد در شبکه‌های مجازی، رفتارهای ناهنجارانه و موارد بسیار از این هنرمندان باعث ایجاد یک سردرگمی بین بیساری از افراد جامعه شده است. به همین جهت و به واسطه لطمه ایی که به اعتماد عمومی جامعه از این ناحیه وارد شد خبرنگار فرهنگی سراج نصرا... پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت وگویی کرده است که در ادامه می خوانیم.

نصرالله پژمان فردر توضیح این مسئله گفت:  هر جامه بشری دارای خط قرمزهایی است که تمامی دستگاههای مرتبط با آن جامعه تلاش می کنند این خطوط را رعایت کنند تا منجر به هنجارشکنی و رفتارهای خارج از عرف پذیرفته شده آن جامعه نشود. جامعه ما نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه به خاطر پایبندی آن به ارزشهای اسلامی و ایرانی لزوم رعایت هنجارها بیشتر احساس می شود‌.
 
نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص این افراد هم همین‌گونه است. جامعه نسبت به برخی از جریانها و افرادی که به هر دلیل شناخته شده تر از سایرین هستند حساسیت دارد و رفتارهای خارج عرف آنها را نمی پذیرد. اینکه مجریان و یا بازیگران و سایر هنرمندانی که از طریق فرصت حضور در نهاد مهمی چون صداو سیما به شهرت رسیده اند و باید الگو باشند خودشان هنجارها و ساختارهای جامعه را رعایت نکنند و به عبارتی از خطوط قرمز اخلاقی و فرهنگی جامعه رد شوند طبعتا ً نه از سوی مردم اخلاق مدار ما پذیرفته است و نه عذرخواهی های بعدی آنها می تواند زشتی این مسئله را آنچنان که باید و شاید برطرف کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: به نظر بنده برخی از این اتفاقات سازمان یافته است و انتظار من نیز از متولیان مربوطه این است که مسائلی از این دست را بعنوان یک اتفاق معمولی و جزئی نبینند و بطور جد پیگیر حل ریشه ایی این ناهنجاری ها باشند. منبع: سراج 24

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات