مدیرعامل جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور:

لرستان خبر: مدیرعامل جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: خیران در راستای توسعه اقدامات فرهنگی در شهرستان بروجرد تلاش می‌کنند تا هتلی را به همراه سالن یک هزار نفری در این شهرستان احداث کنند.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا حافظی عصر امروز در آئین تجلیل از یک هزار و صد دانشآموز برتر این شهرستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که جامعه خیران مدرسه‌ساز حرکت مبارک به وجود آمده در جامعه هستند.

 

وی افزود: معلمان با مهر و بردباری و تلاش روح دانش‌آموزان را پرورش می‌دهند و نخبه‌پروری می‌کنند در حالی که خیران مدرسه‌ساز تنها تلاش می‌کنند تا فضای آموزشی را برای دانش‌آموزان فراهم کنند.

 

مدیرعامل جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور عنوان کرد: معلمان و دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و در این جهت معلمان ظرف دانش‌آموزان و آن‌ها مظروف هستند.

 

وی تصریح کرد: معلمان آموزش و پرورش در راستای انتقال دانش به نسل آینده کشور، معنای تعلیم و تعلم را برای این دانش‌آموزان به زیبایی جلوه‌گر می‌سازند.

 

حافظی بیان کرد: جامعه خیران مدرسه‌ساز در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد و در این راستا استان لرستان رکوردار مشارکت مردمی در امر مدرسه سازی در کشور معرفی شده است.

 

وی با اشاره به این‌که دانش‌آموزان ایران در سایه امنیت مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی باید همواره یکی از اولویت‌های زندگی خود را علم‌آموزی و تحصیل دانش قرار دهند و برای آن حد و حدود تعیین نکنند.


مدیرعامل جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: قدرت علم از قدرت ثروت بالاتر است بنابراین در ایران اسلامی ملت و دولت در جهت توسعه دانش تلاش می‌کنند.

 

وی به برخی اقدامات خیران اشاره کرد و افزود: خیران در راستای توسعه اقدامات فرهنگی در شهرستان بروجرد تلاش می‌کنند تا هتلی را به همراه سالن یک هزار نفری در این شهرستان احداث کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات