مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد:

لرستان خبر: مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: مسابقه عکاسی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و عزاداری مردم لرستان و کشور در این زمان در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، رضا میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مسابقه عکاسی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و عزاداری مردم لرستان و کشور در این زمان در بروجرد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مسابقه توسط انجمن سینمای بروجرد اجرا می‌شود که در طی آن عکس‌های ارسالی از هنرمندان در نمایشگاهی با عنوان " هنوز یادم هست" در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

 

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد عنوان کرد: علاوه بر این این انجمن به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را در نظر دارد.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات در سه بخش داستان‌نویسی، عکاسی آماتور و فیلمنامه‌نویسی برای شرکت علاقمندان برگزار می‌شود که در این راستا علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 20 خرداد به دفتر انجمن سینمای جوان بروجرد تحویل داده و یا از طریق صندوق پستی 513 ارسال کنند.

 

میرزایی ضمن اشاره به این‌که هر هنرمند امکان شرکت در هر سه بخش را دارد، بیان کرد: در پایان از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و امکان یک دوره آموزشی کلاس تک‌درس رایگان معادل 150 هزار تومان تجلیل می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه در دوره‌های تک‌درس مشاغل سینمایی انجمن سینمای جوانان ایران با 15 درصد تخفیف ثبت‌نام می‌نماید.

 

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر سراسر کشور و یا غرفه انجمن سینمای جوانان ایران که در برج میلاد، اقدام به ثبت‌نام در این دوره‌ها کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات