مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد:

لرستان خبر: مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: با اضافه شدن تعداد جدیدی به تعداد رسانه‌های موجود، یارانه پایگاه‌های خبری را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش لرستان خبر، حسن محرابی ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور در خرم‌آباد اظهار داشت: یارانه پایگاه‌های خبری را پیگیری می‌کنیم.

 

وی افزود: با اضافه شدن تعداد جدیدی به تعداد رسانه‌های موجود تلاش می کنیم تا با پیگیری یارانه پایگاه های خبری نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد ضمن تأکید بر افزایش درآمد سایت‌های خبری، عنوان کرد: تلاش می شود تا بخشی از آگهی‌های دولتی به سایت های خبری داده شود تا با این وسیله کسب درآمد کنند.

 

وی با اشاره به رفع مشکل بیمه خبرنگاران، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده مشکل بیمه خبرنگاران حل شده و بخشی از پرداختی بیمه خبرنگاران بر عهده مدیران مسئول، خبرگزاری‌ها و صاحب امتیاز نشریات قرار گرفته است.

 

محرابی بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند برای دریافت کارت حرفه‌ای خبرنگاری و روزنامه‌نگاری خود با مراجعه به سایت سمان ثبت‌نام کنند.

 

وی با اشاره به این‌که یک هفته گذشته زمان ثبت‌نام از خبرنگاران حرفه ای در سایت سمان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران با مراجه به این سایت و پیگیری شرایط، ثبت‌نام کرده و از این طریق می‌توانند بخشی از پرداختی بیمه خود را از وزارت ارشاد دریافت کنند.

 

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: علاوه بر این در سایت سمان بسته حمایتی روشنی برای پایگاه‌های خبری، نشریات و مطبوعات طراحی شده است که خبرنگاران می‌توانند به آن مراجعه و آن را مطالعه کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات