در حمایت از سخنان امام خامنه‌ای؛

مردم سراسر استان لرستان امروز بعد از خطبه های نماز جمعه به صورت مردمی با عنوان «اجازه نمی دهیم» تجمع و راهپیمایی کرده و مخالفت خود را با بازجویی دانشمندان هسته ای و بازدید غرب از مراکز نظامی ایران اعلام می کنند.

به گزارش لرستان خبر، بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اجازه به بیگانگان برای مصاحبه یا همان بازجویی از دانشمندان هسته‌ای، حالا کاربران فضای مجازی با ایجاد هشتگ ما اجازه نمی‌دهیم نشان دادن که لحظه‌ای از همدلی و همزبانی با رهبر انقلاب غافل نیستند و بلافاصله با ابتکار و خلاقیت حمایت خود را از مقام معظم رهبری و منافع ملی به نمایش گذاشتند.

 

مردم استان لرستان نیز امروز در سراسر استان بعد از خطبه های نماز جمعه به صورت مردمی با عنوان «اجازه نمی دهیم» تجمع کرده و راهپیمایی کرده و حمایت خود را از سخنان صریح مقام معظم رهبری اعلام و زیاده خواهی های غبر را محکوم می کنند.

 

در حاشیه این تجمع تشکل های دانشجویی و مردمی استان نیز با تهیه و توزیه نشریه، بیانیه، طومار و پوستر در بین مردم در جهت مشخص کردن و روشنگری در راستای بر ملا کردن زیاده خواهی های آمریکا فعالیت می کنند تا مردم بیش از پیش از زیاده خواهی های آمریکا و غرب که همانان بازدید از مراکز نظامی ایران، بازجویی دانشمندان هسته ای و ... با خبر شوند.

 

به گزارش لرستان خبر، در جریان مذاکرات هسته ای تمام گروه 5+1  به سرکردگی آمریکا علام کرده اند که ابتدا باید ایران اجازه دهد از هر نقطه ای که بخواهیم  و مراکز نظامی و امنیتی کشور را بازرسی کنیم و از دانشمندان هسته ای ایران بازجویی کنیم تا توافق هسته ای را امضا کنیم؛ آن هم توافقی که غرب می گوید ابتدا ایران برای چند ماه باید به تعهدات خود که تعطیلی دستاوردهای هسته ای است عمل کند و انگاه اگر ما به این نتیجه رسیدیم که ایران درست عمل کرده است تعدادی از تحریم ها را که کمتر از 20 درصد کل تحریم ها است را در چند مرحله و به تدریح بر می داریم.

 

در سال 82 نیز زمانی که دولت وقت اسیر نیرنگ غربی ها شد و لیست دانشمندان خود را در اختیار سازمان انرژی اتمی و غرب قرار دارد 4 دانشمند هسته ای ما را شهید کردند و در ترور تعدادی دیگر از دانشمندان ما ناکام ماندند.

 

به همین دلیل مردم ایران اعلام کرده اند ما حاضر نیستیم هر ننگ و ذلتی را بپذیریم و جوانان خود را برای بازجویی در اختیار غرب گذاشته و یا امنیت خود را در اختیار غرب بگذاریم تا آنها با اشراف بر وضعیت امنیتی ما در فکر ضربه زدن به کشور باشند؛ درست همان بلایی که آمریکا بر سر عراق و دیگر کشورها آورد؛آن هم در شرایطی که در چند ماهه اخیر بارها مسئولان آمریکایی ما را تهدید به حمله نظامی کرده اند.

 

در واقع فردا روز دوری از خواریو ذلت و روز عزت مردم ایران است.

 

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سپهوند

    سال 82؟؟ببخشید ولی دانشمندا سال 88 تا 92 ترور شدن آ!!هرچند به نظر بنده فتنه ی 88 و شلوغیاش دستشونو باز گذاش تا تو اون شلوغیا بزنن و در رن!!!!ولی به قول آقامون دوره ی بزن و دررو تمام شده...یاحیدر

  • جواد

    سلام. درست عنوان شده بین سال 82 تا 84 بود که اومدن پلمپ کردن و لیست دانشمندان را گرفتند و بعد از چند سال ترور کردند

نظرات