لرستان خبر: آئین رونمایی از نماد سلحشوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان در در سالن اجتماعات امور مالیاتی بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، آئین رونمایی از نماد سلحشوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان در در سالن اجتماعات امور مالیاتی بروجرد برگزار شد.

 

احمد گودرزیان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار بروجرد در این مراسم اظهار داشت: انتشار تصاویر رشادت رزمندگان بروجرد درادارات و در معرض دید عمومی به پیشنهاد مؤسسه الغدیر بروجرد انجام شده است.

 

وی با پسندیده خواندن این اقدام، افزود: این اقدام در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده که یادآور ایثارگری و رشادت رزمندگان در این دوران است.

 

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بروجرد عنوان کرد: با توج به این‌که عکس‌های منتخب محمدرضا شماعی روزنامه‌نگار بروجردی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امری تحسین‌برانگیز است، دیدین این تصاویر سبب زنده شدن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دفاع مقدس است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که زنده نگهداشتن یا د شهدا وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: با توجه به این‌که شور و اشتیاق جوانان در اعزام به جبهه معانی وصف‌ناشدنی دارند، بنابراین باید این معانی برای جوانان امروز با ادبیاتی جوان‌پسند بیان شود.

 

گودرزیان ضمن تأکید بر این‌که پیروی از راه رزمندگان و شهدا نیازی غیرقابل انکار برای جامعه است، بیان کرد: تصاویر سلحشوری و ایثارگری رزمندگان اسلام الگویی بیمثال را در برابر نسل امروز گشوده است تا با ادامه آن درس اخلاق و معرفت آموخته و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سبک بالان

    روزگاری با شهیدان بوده ایم . . . افسانه نیست
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای غیور و مظلوم استان لرستان و عرض ادب خدمت شما همسنگر گرامی، به استحضار می رساند همزمان با ایام عملیات های غرور افرین حاج عمران و بیت المقدس، وب سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهروان شهدای شهرستان خرم آباد(سبک بالان) شروع به فعالیت نمود و مورد بهره برداری قرار گرفت، به همین منظور ضمن درخواست کمک، مساعدت و همچنین ارسال نظرات و پیشنهادات شما، تقاضا میشود جهت نشر ارزش های شهید و شهادت به نحو مقتضی یاری رسان ما باشید

    آدرس: www.sabokbalan.info


    در کوله بار غربتم یک دل از روزهای واپسین مانده ست
    عباس های تشنه لب رفتند لب تشنه مشکی بر زمین مانده ست

    من بودم و اوبود وگمنامی نامش چه بود؟انگار یادم نیست
    برشانه های سنگی دیوار نام تو ای عاشق ترین،مانده ست

    مثل نسیم صبح نخلستان سرشار از زخم و سکوت و صبر
    رفتید،اما در دل هر چاه یک سینه آواز حزین مانده ست

    بر شانه خونین تان ،یاران! یکبار دیگر بوسه خواهم زد
    بر شانه خونین تان عطر تابوت ها ی یاسمین مانده ست

    زآنان برای ما چه می ماند؟یک کوله بار از خاطرات سبز
    از من ولی یک چشم بارانی تنها همین،تنها همین مانده ست


    لب تشنه مشکی بر زمین مانده است....
    کوله پشتی ها خالی است اما آیا سنگینی آن را بر دوشت احساس نمی کنی

نظرات