معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان:

لرستان خبر: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با همکاری سایر دستگاه‌های لرستان 15 کاروان متشکل از 10 هزار نفر از مردم لرستان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر، علی‌حسین پازدار ظهر امروز در نشست خبری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خرم‌آباد اظهار داشت: مردم سراسر ایران در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) حضوری پرشور دارند که سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز نسبت به اعزام مردم لرستان به این مراسم اقدامات لازم را انجام داده است.

 

وی افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های لرستان 15 کاروان متشکل از 10 هزار نفر از مردم لرستان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می‌شوند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به این‌که اقدامات اعزام این تعاداد از مردم لرستان به مراسم سالگرد امام راحل (ره) از یک ماه پیش فراهم شده است، عنوان کرد: میزبان زائران استان لرستان در تهران سپاه ناحیه بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها حضرت رسول (ص) است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که امام خمنی (ره) بر گردن همه ما حق دارند و احیاگر دین و همه فضیلت‌ها بوده است، برگزاری این مراسم فرصتی برای اعلام وفاداری با امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است.

 

پازدار با اشاره به ثبت نام از زائران از 15 اردیبهشت تا 10 خردادماه انجام شده است، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران 10 کمیته تشکیل شده است و تمامی افراد شرکت کننده در مراسم از پوش بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

 

وی با اشاره به افتتاح صحن اصلی مرقد امام خمینی (ره) و حضور تمام زائران حاضر در مراسم در این محل، خاطرنشان کرد: اتوبوس زائران حامل شعار خاص بوده و در هر اتوبوس یک روحانی حضور دارد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسته‌های فرهنگی برای زائران در نظر گرفته شده است و سعی شده خانواده شهدا و پیشکسوتان ایثار و شهادت در هر اتوبوس حضور یابند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که حضور در مراسم ارتحال امام (ره) یک حرکت سیاسی است، افزود: حضور مردم در این مراسم پیام وفاداری ملت ایران را به نظام و انقلاب اسلامی به دنیا نشان می‌دهد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات