نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت صبح پنج‌شنبه، ۲۱ خردادماه در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از امروز پنج‌شنبه، 21 خردادماه در محل مجتمع فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برپا شد.

 

در این نمایشگاه کتب قرآن و کتاب‌های تخصصی عترت و همچنین، نرم‌افزارهایی با موضوع قرآن و عترت، مهدویت و حجاب و عفاف عرضه مشده است..

 

احمدی، مسئول دفتر قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در این نمایشگاه سراسری، محصولات ارائه شده با 20  درصد تخفیف ارائه شده و برنامه‌های فرهنگی متنوعی به‌عنوان برنامه‌های جانبی این نمایشگاه طرح شده است، اضافه کرد: برپایی محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی از جمله این برنامه‌هاست.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه آثار هنری قرآنی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و جشن ویژه حلول ماه مبارک رمضان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 

احمدی با بیان این‌که نمایشگاه علوم قرآنی در خرم‌آباد به مدت چهار روز دایر خواهد بود، اذعان کرد: با جمع‌آوری این نمایشگاه در خرم آباد، در سه شهر دیگر استان  نیز به ترتیب این نمایشگاه دایر خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که دو هزار عنوان نرم‌افزار، یعنی همه نرم‌افزارهای حوزه قرآن و عترت در این نمایشگاه ارائه شده است، تصریح کرد: این نرم‌افزارها در زمینه‌های خانوادگی، سخنرانی‌های دکتر فرهنگ، بهشت و جهنم، شیطان و سخنرانی‌های کارشناسان مذهبی مانند حجت‌الاسلام دانشمند، حجت‌الاسلام پناهیان و دیگر کارشناسان به‌نام کشور ارائه شده است.

 

یادآور می‌شود، نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت از 21 خرداد تا چهار تیرماه در مجتمع فرهنگی اداره ارشاد خرم‌آباد در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم مردم خرم‌آباد دایر خواهد شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات