معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: عدم تفاهم و توافق عوامل ذینفع مانع اجرای کنسرت سامان جلیلی در خرم آباد بوده است.

به گزارش لرستان خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ماشالله بهاروند در رابطه با عدم اجرای کنسرت سامان جلیلی خوانده پاپ کشور در خرم آباد گفت: بحث لغو کنسرت این خواننده مطرح نبوده و عدم تفاهم و توافق عوامل ذینفع گروه را از سفر به لرستان منصرف کرده است.

 

 

وی ضمن انتقاد از برخی رسانه ها که بدون کسب اطلاع از دلیل واقعی این اتفاق نسبت به درج خبر غیر واقعی اقدام کرده اند گفت: مجوز های لازم برای برگزاری کنسرت موسیقی سامان جلیلی در خرم آباد توسط این اداره کل صادر شده بود و دلیل خاصی از جمله موارد کذب مطرح شده در برخی رسانه ها برای لغو این برنامه وجود نداشته است.

 

 

 

وی افزود: نصب بنر «لغو کنسرت به دلیل تصادف گروه اجرایی» در محل اجرای برنامه اقدام خود خواسته بوده که بدون اطلاع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و انجمن موسیقی صورت گرفته است.

 

 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: مهمترین وظیفه رسانه ها و مطبوعات انتشار اخبار درست برای روشن شدن افکار عمومی جامعه بوده و بهترین راه برای این موضوع کسب خبر از منبع واقعی است که می تواند از بروز هرگونه شایعه جلوگیری کند.منبع:مهر

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    منبع واقعی خودشه حتما که انقد صرییییییییییییح صحبت می کنه

نظرات