فرمانده سپاه لرستان:

لرستان خبر: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: با وجود این‌که امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرائض الهی است اما نوع نگاه ما به این واجب الهی سبب شده تا در اجرای آن موفق عمل نکنیم که جای تأسف دارد.

به گزارش لرستان خبر، مرتضی کشکولی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از مواضع مهم امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا با ایران بود.

 

وی افزود: با وجود این‌که امام راحل (ره) آمریکا را شیطانی بزرگ خواند، برخی با سر دادن شعاری ایدئولوژیک خواستار برداشتن دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا بودند.

 

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: این یکی از مواضع و نگاه‌های متفاوتی نسبت به مسائل کشور است که به مشکلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تبدیل شده است.

 

وی بر تنوع و گستردگی در حکومت جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: همین سختی در حکومت ما سبب شده تا متأثر از عوامل درونی و عوامل بیرونی در برخی موقعیت‌ها ناکام و در برخی مواقع موفق عمل کنیم.

 

کشکولی بیان کرد: با توجه به این‌که وجود تفاوت در نوع نگاه ما به مسائل مسبب بسیاری از ناکامی‌های ما بوده است، از سویی دلیل رفتار مخالفان، منافقان و فتنه‌گران در جمهوری اسلامی ایران، تفاوت در نوع نگاهی است که آن‌ها نسبت به این نظام دارند.

 

وی بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود این‌که امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرائض الهی است اما نوع نگاه ما به این واجب الهی سبب شده تا در اجرای آن موفق عمل نکنیم که جای تأسف دارد.

 

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان با ابراز تأسف از نگاه متفاوت مسئولان به مسئله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: باید در استان لرستان نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم و بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

 

وی افزود: با وجود تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، در صورتی که این قانونی به خوبی اجرایی شود، می‌تواند ثمرات خوبی را در جامعه داشته باشد.

 

کشکولی ضمن تأکید بر این‌که هیچ‌گاه نباید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر دلسرد شد، بیان کرد: در صورتی که مردم و مسئولان نسبت به این مسئله همدل و هم‌زبان شوند، می‌توان به اجرای درست این واجب الهی امیدوار باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات