معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان:

لرستان خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: گشت‌های ویژه‌ای با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به منظور دادن تذکر لسانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، علی‌حسین پازدار، شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی فضایی را در این ماه فراهم کنند تا شاهد روزه‌خواری در این ماه نباشیم.

 

وی افزود: گشت‌های ویژه‌ای با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به منظور دادن تذکر لسانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اقامه نماز اول وقت در ادارات مورد توجه قرار گیرد و در ایان ماه مبارک رمضان رمضان آب‌سردکن‌ها و آب‌خوری‌ها در سطح ادارات جمع‌آوری شوند.

 

وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد نسبت به آذین‌بندی سطح شهر متناسب با ماه مبارک رمضان اقدام کند و فضایی معنوی در استان ایجاد شود تا مردم به راحت به عبادت بپردازند.

 

سید محمد محمودی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان در این نشست بیان کرد: اجرای دقیق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌تواند اثرات مثبت در جامعه داشته باشد.

 

وی افزود: در صورتی که این قانون دقیق و صحیح اجرایی شود می‌تواند یکی از قوانین خوب کشور باشد.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان بر لزوم توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود این‌که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر پس از 36 سال از انقلاب اسلامی به تصویب رسید، عده‌ای روی مخالفت با آن را دارند.

 

وی با اشاره به قرآن و این‌که روی گرداننده از امر به معروف و نهی از منکر بدبخت‌ترین افراد است، اظهار داشت: افرادی که با این قانون مخالفت می‌کنند یا با اصول اسلام دشمنی دارند و یا این‌که عدم آگاهی این افراد از اثرات مثبت این قانون سبب مخالفت آن‌ها شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات