محلی برای انس دوباره با کتاب؛(1)

فروشگاه 3 هزار جلدی «پاتوق کتاب» عصر امروز چهارشنبه ساعت 18 و 30 دقیقه باحضور فعال فرهنگی در محل این فروشگاه بزرگ در خرم آباد راه اندازی شد.

به گزارش لرستان خبر، فروشگاه 3 هزار جلدی «پاتوق کتاب» عصر امروز چهارشنبه ساعت 18 و 30 دقیقه باحضور فعالان فرهنگی در محل این فروشگاه بزرگ در خرم آباد راه اندازی شد.

 

میلاد احسانی مدیر موسسه مبشر صبح لرستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: موسسه  فرهنگی «مبشر صبح» با همکاری دفتر نشر معارف شهر مقدس قم، اقدام به تاسیساین فروشگاه کتاب و با عناوین متنوع در شهر خرم آباد کرده است با این هدف که بتواند جوابگوی سیل مخاطبان یار مهربان در سراسر استان باشد.

 

DSC08921 (Copy)

وی افزود: کتاب های موجود مضامین گسترده و متنوعی را شامل می شود که از دفاع مقدس گرفته تا داستان، شعر مضامین عرفانی، اخلاقی، مبانی دین و اسلام، هنر و سینما، حوزه کودک و نوجوان، فروش اسباب بازی و بازی های فکری و نوشت افزار با محتوای ایرانی اسلامی و کتاب های مناسب کودکان در حوزه قرآن و احکام و همچنین کتاب ها وعناوین درس گروه معارف در این مجموعه گنجانده شده است.

 

DSC08919 (Copy)

 

احسانی بیان کرد؛ نشر معارف دینی قم با کار تخصصی و میدانی، عناوین و محتوای کتاب های خود را انتخاب کرده است و هر آن چه سلیقه مخاطب بوده است در لیست توزیع فروشگاه های نشر معارف در سرتاسر کشور من جمله فروشگاه پاتوق کتاب ویژه استان لرستان قرار گرفته است و در این جا ذکر این نکته ضروری است که تمام مخاطبان در تمام شهرهای استان لرستان می توانند از طریق تلفن و ایمیل کتاب خود را از این فروشگاه سفارش داده و در اسرع وقت و از طریق پست، کتاب را دم منزل تحویل بگیرند.

 

DSC08899 (Copy)

 

وی بیان کرد: در این مرکز 3 هزار عنوان کتاب گرد آوری شده است که این عناوین از 200 نشر برتر کشور در واقع گزینش شده است و نشر معارف قم یکی از این ناشرهاست که البته مدیریت توزیع دیگر نشرها را در این مجموعه به هم پیوسته در کشور در اختیار دارد.

 

DSC08927 (Copy)

 

مدیر موسسه فرهنگی مبشر صبح لرستان گفت: 120 عنوان کتاب مناسب کودکان و نوجوانان در این مرکز ارائه می شود و علاوه بر آن چند قلم اسباب بازی فکری کاملا ایرانی و 50 نوع دفتر تحریر با طراحی های گرافیگی با مضامین ایرانی و اسلامی در این جا ارائه می شود و هدف از این کار ترغیب کودکان به کتاب خوانی با تکیه بر محتوای مذهبی و اسلامی است.

 

 آدرس پاتوق کتاب: خیابان مطهری-پائین تر از لوازم ورزشی کاوه- تلفن 33222371 و09107755174

 

 

 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات