رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: طرح قرآنی 1449 روز یکشنبه 14 تیرماه رأس ساعت پنج در پارک بیرجندی بروجرد اجرا می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق جعفرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: طرح قرآنی 1449 روز یکشنبه 14 تیرماه رأس ساعت پنج در پارک بیرجندی بروجرد اجرا می‌شود.

 

وی از برگزاری هفتگی این طرح در یک استان خبرداد و افزود: هفته آینده این طرح به میزبانی شهرستان بروجرد، خرم آباد و کوهدشت اجرایی می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این طرح، عنوان کرد: این طرح همزمان از شبکه یک و شبکه قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

 

وی به برگزاری مراسم احیاء در شهرستان بروجرد اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم به کارگفته شده تا مردم برای برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر به یکی از نزدیکترین مساجد محل زندگی‌شان حضور یابند.

 

جعفرپور زمان شروع مرایم‌ها را ساعت 23 شب عنوان و بیان کرد: امشال برای شب‌های قدر 87 مسجد روستایی و شهری امادگی برگزاری احیاء را دارند که برنامه‌های این شب‌ها پرفضیلت با محوریت مسجد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

 

وی از برنامه‌های در نظرگرفته شده و حضور مبلغان برای برگزاری باشکوه این مراسم خبرداد و خاطرنشان کرد: شهرستان بروجرد با داشتن سبقه فرهنگی و دینی بستر مناسب را برای حضور زنان و مردان روزه‌دار در این مراسمات را دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات