به همت هیئت مساکین الزهرا برگزار می شود؛

هیئت مساکین الزهرا مراسم احیای شب های سه گانه قدر را با حضور شب زنده داران خرم آبادی در محل گلزار شهدای خرم آباد برگزار می کند

 به گزارش لرستان خبر، هیئت مساکین الزهرا با همکاری دستگاه های مسئول مراسم احیای شب های قدر را در محل گلزار شهدای خرم آباد برگزار می کند.

 

 

 

 

ترتیب مراسم در هر سه شب به این شرح است که سر ساعت 22:30 برنامه با تلاوت ترتیل قرآن کریم شروع می شود و با خواندن 50 بند از دعای جوشن کبیر ادامه پیدا می کند و بعد از آن حجت الاسلام سید نواب موسوی معتکفان شب های قدر را با سخنرانی به فیض می رساند.

 

 

 

 

برنامه بعدی مراسم به مداحی ختم می شود و پس از آن 50 بند باقی مانده دعای جوشن کبیر قرائت می شود و به تناسب هر کدام از شب های قدر، مراسم خواندن مناجات در برنامه گنجانده شده است و در خاتمه، جلسه با مراسم قرآن به سر گرفتن ختم می شود.

 

 

 

 

برای شرکت در مراسم احیای شب های قدر در محل گلزار شهدای خرم آباد، سرویس ایاب و ذهاب ساعت 22 در جلوی درب حسینه مساکین الزهرا واقع در گلدشت غربی خیابان ارم و همچنین میدان امام حسین ابتدای خیابان خیر آباد  پیش بینی شده است.

 

 

 

 

گفتنی است علاوه بر هیئت مساکین الزهرا، بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان لرستان، سازمان آرامستان ها و همچنین سازمان اتوبوسرانی در برگزاری این مراسم همکاری می کنند.

 

Untitled-2

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات