هفته حقوق بشر آمریکایی؛

نمایشگاه و کارگاه آموزشی کاریکاتور با موضوع ناوگان شیطان و حقوق بشر آمریکایی با حضور 40 اثر از هنرمندان لرستانی و چند اثر از کاریکاتوریست های برتر کشور در خرم آباد برگزار شد.

محمد حسین امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان در گفت و گو با لرستان خبر در مورد برگزاری کارگاه آموزشی کاریکاتور در خرم آباد اظهار داشت: این کارگاه با موضوع ناوگان شیطان دیروز در حوزه هنری شهر خرم آباد برگزار شد.

 

 

وی با اشاره به هدف از برگزای کارگاه آموزشی ناوگان شیطان افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ضرروت تبین حقوق بشر آمریکایی، این کارگاه با این موضوع در لرستان برگزار شد.

 

 

وی ادامه داد: این کارگاه با ارسال 40 اثر از کاریکاتوریست های لرستانی و همچنین چند تن از کاریکاتوریست های برتر کشور از جمله آقای آرین و سید مسعود شجاعی برگزار شد.

 

رئیس حوزه هنری لرستان عنوان کرد: قرار است نگارخانه مجتمع فرهنگی حوزه هنری فردا راس ساعت 11 نمایشگاهی از آثار ارسال شده کاریکاتور با موضع ناوگان شیطان برگزار کند.

 

 

امیدی پور با اشاره به مراسم جنبی این کارگاه آموزشی تصریح کرد: برنامه جنبی در کنار گارگاه آموزشی ناوگان شیطان، موضوع حقوق بشر آمریکایی بود.

 

رئیس حوزه هنری لرستان خاطر نشان کرد: قرار است آثار ارسالی علاوه بر خرم آباد در نگارخانه ابوالفضل عالی تهران به نمایش گذاشته شود.

 

آثار موجود کاریکاتور  متعلق به آقایان مازیار بیژنی و علیرضا پاکدل است.   

 

DSC05692

 

DSC05682

 

DSC05679

 

maziar bijani-2

 

maziar bijani-1

 

ALIREZA-PAKDEL-CARTOON-(1)

 

ALIREZA PAKDEL-CARTOON (3)

 

ALIREZA PAKDEL-CARTOON (2) (2)

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • میثم

    سامان جان خدا قوت..

  • علی

    آقا میثم میشه بگید ربطش به سامان چیه؟؟
    در اینجا نه مصاحبه از زبان سامانه نه آثار از ایشونه...
    سامان فقط تو عکسه!!!

نظرات