جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا یعنی «بادیگارد» دهم تیرماه در آشیانه هوایی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد کلید خورد تصویربرداری مربوط به این بخش سیزدهم به اتمام رسید.

به گزارش لرستان خبر، جدید‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا یعنی «بادیگارد» دهم تیرماه در آشیانه هوایی در نزدیکی فرودگاه مهر آباد کلید خورد تصویربرداری مربوط به این بخش سیزدهم به اتمام رسید.

 
 
 
در این سکانس شلوغ که ادامه آن به بیمارستان 501 ارتش ختم می‌شود پرویز پرستویی، پدرام شریفی، مریلا زارعی، محمود عزیزی، امیر آقایی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، امیر علیان، امین میری، امیر محمدی، علیر‌ضا گلبهاران و حامد شیخی حضور دارند.
 
در سکانس بعدی مجروحان را از آشیانه هوایی (فرودگاه مهر‌آباد) به بیمارستان 501 ارتش (امام رضا) واقع در خیابان فاطمی منتقل می کنند که قرار بود تا 20 تیر ادامه داشته باشد که به خاطر وقفه یک روزه در ابتدای فیلمبرداری احتمال دارد تا 22 تیر ادامه پیدا کند. در این سکانس پرویز پرستویی، مریلا زارعی و افسانه ناصری و محمد حاتمی حضور دارند.
 
سکانس بعد مربوط به خانه پرویز پرستویی (حیدر) است که دیبا زاهدی (مریم) به عنوان دختر پرستویی، پدرام شریفی (الیاس) داماد پرستویی و شوهر مریم و مریلا زارعی (راضیه) همسر پرستویی جلوی دوربین می‌روند.
 
تیم بازیگران«بادیگارد» که نقش اصلی آن بر عهده پرویز پرستویی است ، متشکل از پدرام شریفی، امیر محمدی،‌حامد شیخی،‌مسعود زمانی و علی گلبهاران است.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات