فرمانده میدانی گردان امام علی(ع) که در ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس سفر کرده ضمن زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در یکی از هیأت‌های عزاداری این شهر حضور یافت.

فرمانده میدانی گردان امام علی(ع) که در ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس سفر کرده ضمن زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در یکی از هیئت‌های عزاداری این شهر حضور یافت.

 

«ایوب آل ربیع» ملقب به «ابوعزرائیل» شب گذشته در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) در حسینیه حضرت زینب(س) هیئت علمدار مشهد الرضا(ع) شرکت کرد.

«حاج مهدی اکبری» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم از فرمانده شجاع عراقی که به کابوس داعشی‌ها تبدیل شده تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده محبوب عراقی پس از عزاداری و سوگواری مورد استقبال مشهدی‌ها قرار گرفت و شماری از مردم با وی عکس یادگاری گرفتند.

کابوس داعش هم‌اینک به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های معتقدان به اسلام ناب محمدی(ص) تبدیل شده و امروز بسیاری از جوانان مسلمان با چهره او آشنا هستند.

ایوب قهرمان تکواندو و استاد تیراندازی با کمان است و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی استاد دانشگاه بوده است.

وی که برای نخستین بار با «شمشیر» و «تبر» در جنگ با داعش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت در رسانه‌های خارجی ازجمله روزنامه انگلیسی تایمز به «رمبوی عراق» معروف شده که یکی از دلایل افزایش امیدواری‌ها برای تضعیف داعش در عراق است.

گفتنی است در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام علی(ع) در هیئت علمدار مشهد الرضا(ع) «امیر سلیمانی پور» به قرائت دعای جوشن کبیر، «حجت الاسلام ایلخانی» به سخنرانی، «مصطفی صابر خراسانی» به شعرخوانی و «حاج مهدی اکبری» و «سعید قانع» به مدیحه سرایی می‌پردازند.

 

 
  
 
منیع ابنا
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات