مشاور ارشد فرمانده کل سپاه؛

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه گفت: جوانان ایرانی با تاسی به داشته های مذهبی خود و همچنین پیروی از ولی فقیه می توانند در صحنه جنگ نرم دشمن را به شکست وادار کنند.

به گزارش لرستان خبر، سردار خسرو عروج شامگاه شنبه در یادواره ۶۱۸ شهید حوزه استحفاظی حوزه کمیل و پنج شهید گمانم بروجرد اظهار داشت: امروز برخی جوانان ایرانی دچار ضعف اعتقادی و مذهبی شده اند که با تقویت اعتقادات مذهبی در بین جوانان می توان بر دشمنان کشور مسلط شد.

 

وی با بیان اینکه تکریم شهدا در هر منطقه آن هم با محدودیت های خاص جای تقدیر دارد عنوان کرد: امروز دشمنان ایران در صحنه جنگ نرم اذعان دارند که پیروز میدان هستند که این ادعا از لحاظ عقل نظری پایه و اساسی سست دارد.

 

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوع نزد امام صادق (ع) خواندن نماز است که اگر کسی نماز را سبک بشمارد مورد شفاعت اهل بیت قرار نمی گیرد.

 

سردار عروج با بیان اینکه رزمندگان کشور در دوران جنگ بیشتر از پیامبر اکرم (ص) و امام زمان (عج) الهام می گرفتند، یادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با الهام گرفتن از این روایت امام صادق (ع) بود که توانستند در صف جنگ ایستاده و بر دشمن فائق آیند.

 

وی تصریح کرد: رزمندگان کشور در جریان جنگ تحمیلی مورد امتحان قرار گرفته و این امتحان تا به امروز نیز با جانباز شدن، شهید شدن و اسیر شدن رزمندگان ادامه داشته است.

 

سردار عروج تاکید کرد: جوانان ایرانی باید با تاسی از داشته های مذهبی خود و همچنین پیروی از رهبری ولی فقیه بتوانند در صحنه جنگ نرم دشمن را به شکست وادار کنند و با خواندن نماز اول وقت و نزدیک کردن قلوب خود به پروردگار بر دشمنان مسلط شوند.

 

وی ماموریت مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده ملت ایران را یک ماموریت الهی دانست و گفت: رهبر فرزانه انقلاب می خواهد مسیر را مشخص کند تا ملت ایران بهتر بتوانند مسیر درست را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند.

 

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه افزود: عده ای دندان تیز کرده اند که به کشور ایران وارد شوند که مقام معظم رهبری مقابله با آن ها را یک تکلیف شرعی اعلام کرده است.

783486

سردار عروج با بیان این مطلب که برخی افراد با مسیر انتخابی رهبر معظم انقلاب مشکل دارند تصریح کرد: بنا به اعتراف دشمنان رهبری ایران اسلامی دارای بصیرتی بالا بوده که می تواند مشکل ترین معادلات دنیا را حل کند.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امکانات فعلی ایران نسبت به گذشته افزایش یافته است اضافه کرد: مقاومت اعتقادی جوانان کشور ضعیف است که بایستی این اعتقادات تقویت شود.

 

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز پس از گذشت سال ها از عمر انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که این انقلاب با نفس امام راحل، خون پاک شهدا و دعای خانواده شهدا پشتیبانی شده است.

 

وی گفت: جوانان کشور باید بتوانند در سبک زندگی خود زندگی ساده را دنبال کرده و به این سمت حرکت کنند

 

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات