مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: با مشارکت دادن کمک آزادگان می‌تواند ظرفیت‌های بالایی را که در استان لرستان وجود دارد، به فعلیت برسانیم.

به گزارش لرستان خبر، مراد روشنی عصر امروز در همایش تجلیل از آزاده‌های استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان با تقدیم شش هزار و 300 شهید از جمله استان‌های پرایثارگر نسبت به شاخص جمعیتی خود در کشور محسوب می شود.

 

وی افزود: علاوه بر این شهدا استان لرستان تقدیم 15 هزار و 550 جانباز و 844 آزاده را در کارنامه ایثارگری خود به ثبت رسانده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: در سال گذشته 300 نفر از فرزندان ایثارگران جذب شرکت‌ها و کارخانه‌های خصوصی در لرستان شدند.

 

وی با ابراز امیدواری از کاهش بیکاری و افزایش وحدهای تولیدی در استان، تصریح کرد: با وجود این‌که 25 درصد آمار استخدامی ادارات دولتی به ایثارگران اختصاص می‌یابد اما این میزان به‌کارگیری تنها رفع کننده 20 درصد از مشکلات قشر ایثارگر و فرزندان آن‌ها است.

 

روشنی ضمن تأکید بر این‌که باید نوع نگاه‌ها به مشاغل تغییر کند، بیان کرد: این نگاه که افراد به دنبال مشاغل دولتی هستند، باید تغییر کند و نگاه تولیدی و ایجاد اشتغال‌زایی باید به این نگاه جایگزین شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت دادن کمک آزادگان می‌تواند ظرفیت‌های بالایی را که در استان لرستان وجود دارد، به فعلیت برسانیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ارزش‌های وجودی آزادگان، گفت: هر یک از آزادگان لوح زرینی از تاریخ را از ان خود کرده‌اند و این استقامت آزادگان و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که دشمن را وادار به عقب‌نشینی نمود.

 

وی با اشاره به صدور روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی رزمندگان ما به کشورهای دیگر، افزود: امروز مردم دیگر کشورهای اسلامی نظیر یمن، سوریه و عراق با تأسی از رزمندگان ایران اسلامی، در برابر دشمن می‌ایستند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات