توسط خیران مدرسه‌ساز/

لرستان خبر: عصر امروز با حضور رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز، معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از مسئولان کلنگ احداث مجتمع آموزشی به مساحت 18 هزار و 600 مترمربع به زمین زده شد.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز با حضور رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز، معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از مسئولان کلنگ احداث مجتمع آموزشی 12 کلاسه در بروجرد به زمین زده شد.

 

محمد اصلانی، معاون عمرانی استاندار لرستان در این مراسم اظهار داشت: پیش‌بینی شده این مجتمع آموزشی در بازه زمانی یک سال و در فاز چهارم شهرک اندیشه بروجرد احداث شود.

 

وی با اشاره به تأمین اعتبار ساخت این مجتمع از سوی بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد، افزود: این مجتمع شامل 12 کلاس، چندین واحد آزمایشگاهی، و آمفی‌تئاتر برای بهره‌وری در مقطع دبستان است.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: استفاده از وجود معلمان آگاه و دلسوز و نیز احداث فضای آموزشی می‌توان جهل و نادانی را ریشه‌کن نمود.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیران در احداث فضای آموزشی، تصریح کرد: شهرستان بروجرد شهری عالم‌پرور است و برای ارتقای بیشتر آن باید از ظرفیت خیران و تلاش مسئولان بهره‌مند شد.

 

اصلانی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون 13 هزار و 500 کلاس در لرستان احداث شده است که چهار هزار و 500 کلاس تخریبی هستند.

 

محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز در این آئین اظهار داشت: در حال حاضر 600 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور و یک هزار خیر مقیم خارج کشور وجود دارد.

 

وی افزود: با وجود تلاش خیران در ایجاد فضاهای آموزشی در کشور، معلمان دلسوز نیز می‌توانند با رسالت خود در مدرسه، در به ثمر رسیدن این مهم نقش‌آفرینی کنند.

 

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد: عباس مصلی‌نژاد یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز در کشور است که هم‌اکنون در حال به ثمر رساندن شش پروژه در این زمینه بوده در حالی که تاکنون 120 میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی اهدا نموده است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات