فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: تکریم از آزادگان حرکت در راستای ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد عصر امروز در آیین تجلیل از آزادگان پلدختر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان ذخایر معنوی تحول‌آفرین و سند عینی و ملموس استقامت و پایداری ملت ایران هستند.

 

وی افزود: آزادگان با تحمل سخت‌ترین شرایط، بسیاری از معادلات دشمن را برهم زده و عزت و اقتدار کشور را به ارمغان آوردند.

 

فرماندار پلدختر با بیان این‌که امنیت کشور مدیون رشادت‌های شهدا و آزادگان است، عنوان کرد: آزادگان از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند و در برابر ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند و با پایداری و استقامت بی‌بدیل خویش جلوه‌هایی از عظمت و صلابت را به نمایش گذاشتند.

 

وی زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را رسالت مسئولان و وظیفه مردم دانست و بیان کرد: آزادگان اسطوره‌های دوران دفاع مقدس هستند که الگویی مناسب برای جوانان هستند.

 

ترابی‌نژاد تصریح کرد: امروز بر تک تک افراد جامعه لازم است که از این سرمایه‌ها پاسداری کنند و تکریم از آنان حرکت در راستای ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

 

غلام‌علی محمودوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: آزادگان ذخیره‌های فرهنگی و معنوی جامعه محسوب می‌شوند و سخاوتمندانه جان‌نثاری کردند و قهرمانانه مقاومت و صبوری کردند تا دشمنان انقلاب اسلامی دلشاد نشوند.

 

وی خاطرنشان کرد: آزادگان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دوران تلخ و سخت اسارت، مشت محکمی بر دهان استعمارگران کوبیدند و سبب افتخار همه ایرانیان شدند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر افزود: شهرستان پلدختر 18 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر رزمندگان در عملیات های مختلف شرکت کردند اما بنا به شرایط جنگی، به اسارت دشمن در آمدند.

 

وی بیان کرد: مردم شهرستان پلدختر در طول دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل، حماسه‌های فراموش‌نشدنی را خلق کردند.

 

محمودوند عنوان کرد: آزادگان سرافراز این خطه در طول دوران اسارت شدیدترین شکنجه‌ها و سختی‌ها را تحمل کردند اما هیچ‌گاه از مسیر و راه انقلاب اسلامی ایران جدا شدند.

 

وی تصریح کرد: امروز وظیفه مسئولان و مردم تجلیل از مقام شامخ آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی است که تمام توان خود را برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی به کار بردند.

 

در این مراسم از 18 آزاده شهرستان پلدختر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات