در فاصله یک هفته مانده به آغاز هفته دفاع مقدس؛

کمتر از یک هفته به آغاز هفته دفاع مقدس مانده است و در استان لرستان «ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس» هنوز جلسه ای برای برگزاری این هفته برگزار نکرده است.

به گزارش لرستان خبر، کمتر از یک هفته به آغاز هفته دفاع مقدس مانده است و در استان لرستان «ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس» هنوز جلسه ای برای برگزاری باشکوه این هفته برگزار نکرده است.

 

این ستاد که در طول سال در خواب کامل به سر می برد و هیچ جلسه برای استفاده از گنج بزرگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار وشهادت ندارد در این مدت مانده به هفته دفاع مقدس هم هیچ جلسه ای تشکیل نداده تا علنا اعلام شود که این هفته هیچ جایی در برنامه کاری مدیران ارشد لرستان ندارد.

 

احتمالا همانند سال گذشته دو سه روز آینده این ستاد جلسه ای اجباری برای رفع تکلیف گرفته شود و برنامه هایی کلیشه ای و ثابت به مانند سال های گذشته گرفته شود تا مسولان در گزارش های خود به آن هم اشاره کنند اما ایا به راستی با یکی جلسه در سه روز مانده به هفته ای که حاوی ظرفیتی بزرگ برای کار فرهنگی و تربیتی است کفایت می کند؟

 

این ستاد که استاندار لرستان دبیر آن بوده و سپاه پاسداران، بنیاد حفظ آثار، بنیاد شهید و ... هم دیگر اعضای آن است چرا کوچک ترین توجهی به فرهنگ ایثار وشهادت نمی دهند که برنامه ریزی ویژه برای این هفته انجام دهند؟

 

استاندار لرستان به عنوان دبیر این جلسه آیا نمی تواند چند ماه به آغاز هفته دفاع مقدس دستور تشکیل جلسه بدهد و اعضا را جمع کرده و واقعا به فکر کاری بنیادی در این زمینه باشند؟

 

چرا مدیران ارشد لرستان فرهنگ را قربانی به ظاهر کارهای اقتصادی بدون خروجی و بهره وری کرده اند به طوریکه استانی همانند لرستان با بیش از 6200 شهید و ده ها هزار رزمنده و ایثار گر هیچ برنامه ای برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار  و شهادت ندارند؟

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • 25 سال دیگر اسرائیلی نیست

    الان اولویت انگار با طرح جا انداختن برجام است

  • محسن مرادی

    سلام عزیزان لرستان خبر...بایدبه عرض پژوهشگران قلم به دست برسانم که ستاد ازیک ماه پیش تشکیل شده وبرنامه های خوبی نسبت به سال پیش طراحی شده است...برنامه ها روی سایت های خبری هست بایک سرچ ساده

  • خادم الشهدا

    ما که بیخیال مسولین شدیم
    جوانان مومن انقلابی باید کاری بکنن

  • سنگربان

    سلام جناب مرادی مسول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان!

    اولا که تو این دو سال مسولان استان زمانیکه خونه باباشون هم میرن با خودش خبرنگار می برن و رسانه ایش می کنن!!

    دوما: دبیر این جلسه استاندار لرستان است که تاکنون کسی ندیده این جلسات با حضور ایشان برگزار شود!! چراکه دورو وری های ایشون ... رفتن جناب مهندس بازوند رو هم به خبرنگاران به ویژه ... اعلام می کنند!

    سوما :بر فرض هم که از یک ماه قبل به قول شما این جلسات بدون حضور و یا با حضور تمامی اعضا تشکیل شده!! واقعا خسته نباشید که به یک ماه مانده به هفته دفاع مقدس تازه تشکیل جلسه داده و به آن هم مباهات می ورزید!

    چهارما: به شما توصیه می کنم به جای همگامی با مدیران پشت میز نشین قدری همراه نیروهای مردمی و بدون پست و سمت و رزمندگان استان باشید تا اونوقت متوجه فاجعه کلیشه و سطحی و رفع تکلیف وار برنامه های دفاع مقدس در سال های گذشته شوید که اداره شما هم جز همین دسته است

نظرات